2-hands fiske i rinnande vatten GBG - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2-hands fiske i rinnande vatten GBG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • 2-hands fiske i rinnande vatten GBG

    Tjenare glada fiske kompanjoner!!

    Jag undrar om det finns något rinnande vatten i gbg som man får lov att fiska i nu?

    Flyttade till Göteborg för ca 2 månader sedan och sist jag fiskade var i augusti, uppe i Kiruna. Helt fantastiskt fiske och när man tänker tillbaka på den resan rycker det sjukt i fiske tarmen!!! Är så grymt fiske sugen nu så jag knappt vet vart jag ska ta vägen

    Jag känner inte till staden ännu och inte heller regler och fiske perioderna här. Skulle någon veta dessa tider och kanske vet om det finns något rinnande vatten som fortfarande är öppet för flugfiske får du gärna lägga en liten kommentar.

    Sen om det finns någon som jag som är sugen på att få kasta av sig lite hade det varit trevligt att sticka ut på en tripp.

    Ha det gött mina vänner!

    Kim

  • #2
    Ingen i Göteborg som vet något om fiske antar jag........ Finns det någon som fiskar som kan förklara lite om fisket i Göteborg!!

    // K

    Kommentera


    • #3
      g
      Gå in på Sportfiskarna Göteborgs hemsida där finns info om Gula Kortet som gäller för 59 vatten i Gbg-regionen. När det gäller rinnande vatten och lax - öringfiske är det nog kört för säsongen här i trakterna

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av json95, 2021-08-21, 16:39
      7 svar
      678 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg Fiskare Bob  
      Startad av Pellepaltnacke, 2023-10-22, 14:27
      3 svar
      233 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Niklar
      av Niklar
       
      Arbetar...
      X