Ursprungligen postat av jerico
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
2014 - Fångstrapport
Collapse
X
-
Elritsa om jag inte ser fel. Har faktiskt fått några harrar i den storleken på storlek 10 i somras
-
-
Fick första fisken på nära 3.5 månader då fisket har varit minst sagt uselt i Björka pga. tok värme sedan mitten av juni.
Fick en 1.3 kg båge på en svart, torr nattslända storlek 14. Hade tyvärr bara min gamla mobil med mig, och den klarar inte skymnings bilder något vidare. Så jag tog ingen bild. Dessutom är en så pass ordinär båge inget att skriva hem till mamma om.
Lämna en kommentar:
-
-
Ja! Det är riktigt nice!Ursprungligen postat av darthfly Visa inläggVipu + Koma rulle också? Respekt!
Lämna en kommentar:
-
Vipu + Koma rulle också? Respekt!Ursprungligen postat av philipo Visa inläggEn liten rackare tog en svart kaninzonker idag.
[ATTACH]70301[/ATTACH]
Lämna en kommentar:
-
-
Montenegro är ett flugfiske paradis, äckligt fint natur och vatten, på vägen körde man förbi vatten som fick en bara att gråta (googla tara canyon, moraca, lim, så ska ni se!
), men jag hann/kunde bara prova på den här bäcken som bara råkade koka av bäcköring, de älskade min gräshoppa imitation (mycket gräshoppor där!), fick rätt många så jag och en kompis passade på att ta hem och smaka på 3 av dem.
Senast ändrad av darthfly; 2014-09-11, 22:28.
Lämna en kommentar:
-
Måste vara värmen! Vi skyller på den iallafall! Lika i mina hemmavatten!
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: