nostalgi tripp till ursprunget ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nostalgi tripp till ursprunget !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jiggmaster
    replied
    Mer mer mer!

Lämna en kommentar:

• Jock Scott
    replied
    Toppen! Super tack för den länken!!!

Lämna en kommentar:

• Red Tag
    replied
    Tack för den! Man blir nästan tårögd av nostalgi och minnen från en svunnen tid med Rolf Smedman. Hela min barndom som nybakad flugfiskare bygger på Smedmans böcker bl a -strömmande vatten- som jag fick, tror det var 1974. Den satte spår i en 12 åring som drömde bort längs stränder och forsande åar med flugspö i handen. Spår som lever kvar och väcks till liv när man hör hans röst i dessa förträffliga fiske/natur filmer. Tack för länken!

Hittade en länk till från Smedman i Alaska. Håll tillgodo!!http://www.oppetarkiv.se/video/1492955/naturrutan

Lämna en kommentar:

• Jock Scott
    replied
    Ooh! Den var nice att se igen! Kan sedan SVT lägga upp den rullen när Rolf Smedman och Sven Erik Lood fiskar i Härjedals fjällen också? Då skulle lyckan vara fullständig.

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Här snackar vi nostalgi på hög nivå.

Lämna en kommentar:

• mojoman
    started a topic nostalgi tripp till ursprunget !

nostalgi tripp till ursprunget !

Råkade hitta en film på svt play som jag tittade sönder bokstavligen. Den gamla hederliga betamax videon fick jobba full rulle tills den käkade upp kasetten.

Ska sätta mig själv o titta på denna nu, vad jag minns så vart det en riktigt bra fiskefilm om flugfiske efter harr.......down the memory lane I will go with my singel malt smootly running in my vains

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
0 svar
149 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Jimmykay  
Arbetar...
X