Jag har också märkt detta, många har gått över till FB som tex : https://www.facebook.com/groups/1408825196081942/
Vi som fiskesnackar får vidga blicken!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Väldigt dött här i flugfiskesektionen
Collapse
X
-
Det finns ju tydliga säsongsvariationer, tycker jag. Sedan köldknäppen kom för några veckor sedan har ju också början på säsongsslutet inletts och därmed mindre forumaktivitet. Det kommer nog igång när abstinensen kickar igång på allvar och abstinensen försöker dämpad med betesköp och betesbygge
Lämna en kommentar:
-
Jag tycker tyvärr att det varit en nedgång på hela forumet (Bergman får gärna motbevisa! Ingen skulle bli gladare) under ett par år eller mer och jag misstänker att det beror mycket på Facebook och Instagram mm.
Tråkigt, men utvecklingen går framåt och det går ju inte göra så mycket åt det. Förutom att många kanske tycker det är smidigare med andra kanaler så finns det klara fördelar med ett forum. För mig är den största att det består och är lättare att söka i. Informationen handlar inte alltid om bara det som skrevs inom de sista två timmarna och hamnade överst i någon feed.
Ska tillägga att jag personligen föredrar fiskesnack framför andra alternativ!Senast ändrad av dr00l; 2016-11-20, 21:51.
Lämna en kommentar:
-
Väldigt dött här i flugfiskesektionen
Undrar vart alla entusiastiska flugfiskare som häckade här har blivit av? Knappt ett ord har blivit skrivet här på länge om man jämför med förr.
Och det är väl fler än Classe69 och jag som ska hålla sektionen igång eller?Taggar: Ingen
Lämna en kommentar: