Lämnar forumet. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lämnar forumet.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Old Firehand
    replied
    Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
    Hej!

Jag drar mig ur forumet nu och på obestämd tid. Känner att jag har gjort mitt här efter mer än 8 år. Och har inte mycket mer vettigt att bidra med längre.

Dessutom, så har flugfiske sektionen mer eller mindre gått i träda sedan våren mycket tråkigt nog. Hoppas att det dyker upp folk som kan sätta fart på den regelbundet snart igen.

Och jag känner också att jag kanske har brett ut mig allt för mycket på denna sektion den sista tiden? Och kanske snarare har blivit en belastning än en tillgång på denna forum sektion under den sista tiden.

Så ha det så gott allihop och skitfiske på er i framtiden!
    Hej Göran "Jock Scott" Andersson;

Det är du som personligen varit flugfiskesektorn här på Fiskesnack...

Tack för allt du skrivit om flugfiske!
    Old Firehand

Lämna en kommentar:

• tintin_jkpg
    replied
    Jag har aldrig flugfiskat och kanske kommer jag aldrig att göra det, men jag har uppskattat att läsa dina inlägg ändå.
    Jag kommer sakna dig här

Lämna en kommentar:

• Peter B
    replied
    Hej fiskebroder.
    Aldrig bra när ett forum/sammanhang blir för enkelriktat eller uniformt. Fokus senaste åren har gått väldigt mycket mot gäddfiske i olika former - inget fel i det men trist om det sker på bekostnad av att andra fiskeinriktningar "dör ut/klingar av". Min uppfattning är att en mångfald på alla områden bidrar till en större kunskap och förståelse. Hoppas bara att du tar en timeout och återkommer när du fått suget tillbaka.
    Annars får jag titta på fotot av dig som hänger inne på Wittlocks " gubbdagis ". Tack för kloka ord - välkommen tillbaka.
    Peter B

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Du kommer vara grymt saknad här
    Även om jag blivit lite av en "gäddfiskare" sista året så har jag inte släppt flugfisket
    Alltid lika trevligt att läsa dina tips och rekommendationer just för flugfisket

Jag hoppas att du kommer tillbaka fort för du behövs här med all din kunskap

Mvh
    Din flugfiskebror
    Classe

Lämna en kommentar:

• pehea
    replied
    Jag tycker du har skrivit många läsvärda inlägg!

Lämna en kommentar:

• Jock Scott
    started a topic Lämnar forumet.

Lämnar forumet.

Hej!

Jag drar mig ur forumet nu och på obestämd tid. Känner att jag har gjort mitt här efter mer än 8 år. Och har inte mycket mer vettigt att bidra med längre.

Dessutom, så har flugfiske sektionen mer eller mindre gått i träda sedan våren mycket tråkigt nog. Hoppas att det dyker upp folk som kan sätta fart på den regelbundet snart igen.

Och jag känner också att jag kanske har brett ut mig allt för mycket på denna sektion den sista tiden? Och kanske snarare har blivit en belastning än en tillgång på denna forum sektion under den sista tiden.

Så ha det så gott allihop och skitfiske på er i framtiden!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av fiskaren!, 2010-02-26, 20:27
29 svar
3 082 visningar
0 gillar
Senaste inlägg s1lvertungas  
Arbetar...
X