Tjena Tjena Forumet
köpte en Sientific anglers system 2 56a på tradera i fint skick perfekt liten rulle till bäckfisket , men jag fick med en spole här som säljarn sa att det var en reservspole , mjaa joo men den är för stort såg jag på en gång .
den triangelformade veven fick mig å tänka på delta 3 ifrån abu men nä det verkar vara någe annat står på baksidan 789 så den är några cm större än en 56a spole så en 78 tänker jag .
men någon av er kanske har nå liknande i gömmorna ? så en kan tänkas förstå vad det är för någe.
ha de finers
Hälsningar Paul
köpte en Sientific anglers system 2 56a på tradera i fint skick perfekt liten rulle till bäckfisket , men jag fick med en spole här som säljarn sa att det var en reservspole , mjaa joo men den är för stort såg jag på en gång .
den triangelformade veven fick mig å tänka på delta 3 ifrån abu men nä det verkar vara någe annat står på baksidan 789 så den är några cm större än en 56a spole så en 78 tänker jag .
men någon av er kanske har nå liknande i gömmorna ? så en kan tänkas förstå vad det är för någe.
ha de finers
Hälsningar Paul
Kommentera