Hjälp Vad kan det vara för rulle ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp Vad kan det vara för rulle ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hjälp Vad kan det vara för rulle ?

    Tjena Tjena Forumet

    köpte en Sientific anglers system 2 56a på tradera i fint skick perfekt liten rulle till bäckfisket , men jag fick med en spole här som säljarn sa att det var en reservspole , mjaa joo men den är för stort såg jag på en gång .

    den triangelformade veven fick mig å tänka på delta 3 ifrån abu men nä det verkar vara någe annat står på baksidan 789 så den är några cm större än en 56a spole så en 78 tänker jag .

    men någon av er kanske har nå liknande i gömmorna ? så en kan tänkas förstå vad det är för någe.

    ha de finers
    Hälsningar Paul
    Bifogade filer

  • #2
    Click image for larger version  Name:	17797334457302323245683298623176.jpg Views:	0 Size:	2,73 MB ID:	2667109 Click image for larger version  Name:	1779733257060779072357825220656.jpg Views:	0 Size:	2,62 MB ID:	2667108
    Daiwa har trekantsprofil på många vevar. Det verkar som de är kopior av Pfleuger och liknande rullar. Pch eftersom det är min egen rulle som jag fotat, så kan jag också säga att dessa rullar är både fula och klumpiga. Denna kom med ett splitkanespö som jag ropade in på Tradera i vintras.

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
    2 svar
    162 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Jansson00  
    Startad av PrN-Sweden, 2026-05-19, 08:09
    1 svar
    259 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Backslag  
    Startad av Eckiseck, Idag, 15:51
    0 svar
    43 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Eckiseck  
    Arbetar...
    X