Bästa grodan i er mening? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa grodan i er mening?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    Z-man finns två versioner: med paddelfeet å som popper. Flytande båda då gummit är TPE. De blir då också lättare att kasta.
    Kollar med Tomas på Dittdrag.se. Alla beten är inte på hemsidan än.
    Han har också hollows från kina som liknar Spros Bronseye. Funkar lika bra ( eller dåligt) som de och kostar inte mycket. Lite vatten i å de går lite djupare vilket förenklar för gäddan att ta ( å kastas bättre)
    Hard leg frog ska jag testa!!. Tack för tipset. Schysst slot måste jag säga! Allra mest gick jag i gång på att den verkar ha lite levnadslängd! Spros Bronseye och liknande produkter som är gjort i samma material går väldigt snabbt sönder (om du har otur) , resultatet i det blir att betet blir vattenfyllt och man kan inte presentera betet i ett långsamt (eller extremt långsamt) tempo utan sjunker då under ytan och ur sikte. Jag hade velat sett en liknande produkt som Z-man hard leg frog fast som är en anka med mindre paddelfötter. Det kanske bara har varit omständigheter men det ljudet som Fruck och Sucicide duck framkallar i vattnet med snabba presentationer har i alla fall lockat större individer för mig. Liksom mer snabba distinkta ljud som varvar mer. Som sagt det kanske är andra variabler som lett fram till de erfarenheterna.

    Tack för alla tips!

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
    17 svar
    3 138 visningar
    1 gilla
    Senaste inlägg harlequine  
    Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
    40 svar
    3 209 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg TomHiddleston  
    Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
    1 668 svar
    361 389 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg HA-Lures  
    Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
    50 svar
    12 023 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg TiSo
    av TiSo
     
    Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
    680 svar
    57 391 visningar
    4 gillar
    Senaste inlägg DuffelDad  
    Arbetar...
    X