Fladen Maxximus Big Bait Signature Casting 228cm -150g Sökes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fladen Maxximus Big Bait Signature Casting 228cm -150g Sökes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fladen Maxximus Big Bait Signature Casting 228cm -150g Sökes!

    Passar väll på jag med då & efterfråga ett lite ovanligare spö, (tror jag iaf).. Ett Fladen Maxximus Big Bait Signature Casting 228cm -150g
    Verkar inte gå att få tag på längre så söker lite efter de med både ljus & lykta..

    Skulle någon sitta på ett & kan tänka sig sälja köper jag gärna direkt! Å blir någon arg för jag inte håller mig på rätt ställe så får jag radera inlägget, be om ursäkt & försöka inte göra om det...

    mvh

  • #2
    Du la ju upp annonsen på rätt ställe så här kan man väl istället prata om spöet.

    Vad är det som gör att du vill ha just det spöet?

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
      Du la ju upp annonsen på rätt ställe så här kan man väl istället prata om spöet.

      Vad är det som gör att du vill ha just det spöet?

      Absolut!
      Det är knappt försvarbart & gäller egentligen bara 2st beten.
      Salmo Fatso 10cm 52g sink.
      Salmo Slider 10cm 46g sink.

      Men haft ett en gång & i kombination med min 5601 C4 & dessa 2 betena har jag troligen haft den absolut bästa & härligaste känslan i mitt fiske någonsin.. Gäller vid utkast, i kontakten när jag jobbar med betena & även i drillningen av fisken.. Är som de är helt i en helt perfekt längd för mig, både från rulle till topp & rulle till butt.
      Kändes helt galet smidigt, stabilt & superlätt! Hade så grym kontakt & kontroll i betesföreningen så de var sanslöst... Så jäkla roligt.. Dock slängde jag på en Buster eller Slider på runt 70g speciellt Bustern va de inte alls samma känsla & föredrog direkt mitt w4 powerkast på 8,6ft igen i arbetet med betetspresentationen...

      Dock han jag bara ha det i ett & ett halvt pass innan jag lyckades snubbla över de i båten & bryta av skiten på 2 ställen & inte känts försvarbart köpa ett nytt & släpa runt på för 2 beten!! Ett fladen för 1500kr.. Men kollat till de då & då & nu när jag insåg de utgått från sortimentet & inte går att få tag i känner jag hur jag ångrar mig som fan... hehe, lätt & vara efterklok...

      Kommentera


      • #4
        Byu casting Fladen Maxximus Big Bait Signature Casting 228cm (fishman.com.ua)

        Kommentera


        • #5
          Åk å känn på ett sånt här för ca en 500kr? Fladen Vantage-predator-225cm, -80g finns lite här och var.

          Click image for larger version  Name:	fladenvpspinn.jpg Views:	0 Size:	29,8 KB ID:	2605389



          Inte samma klassning som ditt spö men borde klara 52g med bravur.
          (Själv har jag ett Daiwa Team Daiwa 752 14-56g som lätt klarar ca 70g, en Buster typ ... men kör nu mest 8'-8'6" fast inte ofta)
          Senast ändrad av anteman; 2022-08-05, 16:50.

          Kommentera


          • #6
            Tack för tipset!!

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
            17 svar
            3 138 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg harlequine  
            Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
            40 svar
            3 209 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TomHiddleston  
            Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
            1 668 svar
            361 388 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg HA-Lures  
            Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
            50 svar
            12 023 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TiSo
            av TiSo
             
            Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
            680 svar
            57 383 visningar
            4 gillar
            Senaste inlägg DuffelDad  
            Arbetar...
            X