Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Missljud i ny Ambassadeur Predator 5601c

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kattman
    replied
    Bättre sent än ....................

Lämna en kommentar:

• Cosmoz 08
    replied
    Ursprungligen postat av Mankan G Visa inlägg
    Haha. Nytt rekord. 5 år för att svara......
    5år + 6månader ;-)

Lämna en kommentar:

• Mankan G
    replied
    Haha. Nytt rekord. 5 år för att svara......

Lämna en kommentar:

• crille1980
    replied
    Hej! Vet att detta är väldigt sent svar men tänkte att jag kunde svara så att andra kan ta lärdom. Min erfarenhet om det fenomen du beskriver är att spolen är felcentrerad. Att centrera spolen betyder nödvändigtvis inte att spolen ska se ut att vara i mitten av gavlarna. Ditt fall låter som att du måste centrera om rullen så att spolen ligger lite närmre veven. Jag återskapade ditt problem genom centrera den för mycket åt andra hållet då får jag beteendet med skrovligheter samt att den låter bra uppochner.

Mvh

Christoffer

Lämna en kommentar:

• Mooki
    replied
    Chip refererar till rullar med inbyggd mikroprocessor som styr kastbromsen

Lämna en kommentar:

• Kilroy
    replied
    Japs med chip?

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
    kika på en 5500cs pro rocket, finns uppgradering möjligheter till den vid senare tillfälle om man så vill. Eller om plånboken är djup nån dyrare japs med chip
    Med risk för att framstå som en jerk (ahahaha), vad är chip ovan?

Lämna en kommentar:

• dr00l
    replied
    Precis som i din egen tråd så berättar du inte VAD som var felet, bara att du fann vad det var. Gör om - gör rätt, och berätta för oss andra vad felet var så vi kan avhjälpa det utan att behöva fråga igen.

Lämna en kommentar:

• Martin Lindgren
    replied
    Hade precis samma problem som du beskriver. Men jag öppnade upp rullen och fann problemet. La även upp en tråd om det här på FS.

Lämna en kommentar:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Det är sant det du säger, jag tror jag har köpt 3 rullar över disk samt en hel del spön, men resten av grejerna är besällda över nätet. Aldrig haft större problem med grejerna.

Det är ju bra pris på Revo Toro just nu som jag tycker är en bra rulle. skön att kasta med , drilla och även fiska med. Jag fick inte till greppet 100% vid jerk, men jag har väl special edition händer. Sen såg jag att Tajtlajn säljer Daiwa Luna 253L för 2500:- om det är intressant.

Om du verkligen vill ha predatorn så kör på det En fin rulle helt klart, tror du inte blir missnöjd!

Lämna en kommentar:

• fiskarmedhatt
    replied
    Min Inshore är sliten, gavlarna har fått sig några törnar, repor på aluminiumplattan, muttrar är slitna, lite dåligt skött och bromspaketet behöver bytas/renoveras Den ser och är helt enkelt tråkig numera, men i grund och botten underbar att fiska med. Skulle vara skitnöjd med en ny predator/inshore, men iom att det står mellan dom är valet enkelt, trots happyanglers erbjudande 999:- för inshore :S

Nackdelen är ju lagringen för spolaxeln skiljer sig från de andra ambassadeurerna, därav lite småkasst att ha båda två.

Bäst är också att köpa spö och rullar över disk när man kan kolla att allt är som det ska före man betalar, trist bara att allting blir så jäkla dyrt i vanlig butik. 1695 kr för en Predator går ej att hitta i vanlig butik.
    Senast ändrad av fiskarmedhatt; 2012-10-17, 22:13.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cannonball, 2012-04-23, 22:37
37 svar
2 625 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Startad av fiskarmedhatt, 2012-10-16, 23:07