Lundgrensfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lundgrensfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om du ska köpa handgjorda beten tjänar du i princip ingenting på att beställa från webben och hämta i butik. Ska du däremot köpa plastbeten/ vissa rullar / vissa spön och andra tbh så kan det vara en riktigt bra idé med att beställa på hemsidan och hämta i butik! Priserna de har i butik är de priser som står i grått och är överstruket på hemsidan. Big bandit tex kostar 159 om du beställer på webben och 189 om du köper den i deras fysiska butik: http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...ing-196cm.html
    Buster jerk 129 via webb och 169 i butik ( rätt så stor skillnad) :

Detta är ju för att de ska kunna konkurrera med butikerna på nätet såklart.
    För övrigt är det en riktigt nice butik och de har det mesta man behöver. Lundgrens har för visso mer "udda" och betydligt mer importerat men söders räcker långt tycker jag :-)

Kommentera

Ursprungligen postat av Madvic Visa inlägg
      Råkar du ha någon aning över hur mycket priserna på webshoppen varierar med självaste butikens?
      Tack!
      /Victor
      Det är ju inte galet mkt billigare på webben men ändå tillräckligt för att tjäna en hundring eller två om man handlar en del. Sen beror ju allt på vad du handlar såklart, är det tafsar eller wolfcreek osv.

Men eftersom du beställer och väljer hämta i butik så du slipper fraktkostnader också, bara det är ju 50-60:-

Sen är ju detta också ett skönt vis att inte glömma bort vad man ska handla.

Men något negativt som också bör tas upp är att dom inte har lagerstatus och jag samt mina vänner har ALDRIG lyckats få ihop en beställning där det iallafall minst är en sak man inte får.
      Då kommer du få ett samtal av dom där dom förklarar vad dom inte har.

Min senaste beställning var rätt saftig och då hade dom bara ett bete av allt jag hade beställt, detta får ju anses vara rätt dåligt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
      2 355 svar
      274 248 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg engqvist  
      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13