Gäddspön en tråd om gäddpåkar, pinnar och kanske kvastskaft - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddspön en tråd om gäddpåkar, pinnar och kanske kvastskaft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Classe69
    replied
    Alla mina 3 har "försvunnit" i Örebro kanske jobbar en tjuv där, haha

    Lämna en kommentar:


  • Reaper
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Det har dom lyckats göra 3 ggr för mig
    Brukar va så att det hittas i en hörna någonstans
    Man kan ju hoppas dom förstår att dom ska se till och hasta med det då. Expressfrakt och allt vad det heter. Jag räknar med att ha spöt imorgon... ����

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Reaper Visa inlägg
    Eller ja, vi får se hur det blir med den rapporten. PostNord har slarvat bort spöt. Så nu är det ärenden och skit startat med dom. Lär väl bli en enorm följetång.
    Det har dom lyckats göra 3 ggr för mig
    Brukar va så att det hittas i en hörna någonstans

    Lämna en kommentar:


  • Reaper
    replied
    Eller ja, vi får se hur det blir med den rapporten. PostNord har slarvat bort spöt. Så nu är det ärenden och skit startat med dom. Lär väl bli en enorm följetång.

    Lämna en kommentar:


  • Reaper
    replied
    Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
    Återkom med en recension sen om vad du tycker! I mitt huvud så känns Lipstick för grovt för MITT fiske så skulle vara kul att höra vad du kastat och hur du upplever spöt
    Absolut, kommer förhoppningsvis ut till helgen, kommer avlägga en rapport efter det

    Lämna en kommentar:


  • Utter
    replied
    Hej!
    Någon som har klämt på både Gumbait och AGS 120g? Ska så småningom ta mig till butiken, men är tacksam för andras subjektiva intryck. Det är i nuläge de två som jag har på radarn och som ska komplettera mitt Illex Bigbait spö.
    Hälsningar
    /M

    Lämna en kommentar:


  • SimpZeN
    replied
    Ursprungligen postat av Reaper Visa inlägg
    Tackar för tipsen och informationen här! Valet föll till sist ändå på en St. Croix Lipstick... Förhoppningsvis blir det att prova det till helgen
    Återkom med en recension sen om vad du tycker! I mitt huvud så känns Lipstick för grovt för MITT fiske så skulle vara kul att höra vad du kastat och hur du upplever spöt

    Lämna en kommentar:


  • EuroPike
    replied
    Ursprungligen postat av Reaper Visa inlägg
    Tackar för tipsen och informationen här! Valet föll till sist ändå på en St. Croix Lipstick... Förhoppningsvis blir det att prova det till helgen

    Du kommer bli nöjd! Det är ett väldigt bra allroundspö.

    Lämna en kommentar:


  • Reaper
    replied
    Tackar för tipsen och informationen här! Valet föll till sist ändå på en St. Croix Lipstick... Förhoppningsvis blir det att prova det till helgen

    Lämna en kommentar:


  • holden
    replied
    Jag kör compre muskie 86, kastar enbart gummin 120-160 gram och tycker det spöt passar perfekt till det. Vissa skulle säkert föredra lite mer toppig aktion men det sparar ryggen och ser man bara till att göra ordentliga mothugg tappar man sällan fisk.

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 299 svar
262 582 visningar
0 gillar
Senaste inlägg barnmorskan  
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
858 svar
139 375 visningar
0 gillar
Senaste inlägg gaddivar  
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
1 031 svar
193 495 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Sundström76  
Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
7 svar
2 141 visningar
0 gillar
Senaste inlägg billion
av billion
 
Startad av Jocke290, 2019-05-10, 10:09
79 svar
12 282 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Torekrok  
Arbetar...
X