Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ambassadeur Mörrum SX och ZX - Skillnader och olika beteckningar
Collapse
X
-
Jag har tryckt och klämt på min originalknapp idag och upplever bara att det glappar lite om jag trycker knappen uppåt... åt fel håll alltså. Finns det olika varianter på originalet?
-
Hahah, jo, bättre än originalet i alla fall skulle jag säga.Ursprungligen postat av anteman Visa inläggSnygga!
"Om du vill tumma på kvalitéten - Avail Clutch Lever, Forever!"
(se bilaga)1 Foto
Lämna en kommentar:
-
Snygga!
"Om du vill tumma på kvalitéten - Avail Clutch Lever, Forever!"
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Kör låga. Gillar att låsa spolen vid mothugg och då är låga skönare än höga. Med den höga blir det lite trångt tycker jag, men det är nog en smaksak.Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Har du låga eller höga modellen?
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Har du låga eller höga modellen?Ursprungligen postat av Swiking Visa inlägg
Grym uppgradering kan jag säga, rekommenderar starkt.
Lämna en kommentar:
-
Grym uppgradering kan jag säga, rekommenderar starkt.Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Passar inte dom här? https://www.hedgehog-studio.co.jp/phone/product/1576Ursprungligen postat av stol69 Visa inläggBara beställa då, funkar klockrent.
Nått som dock är knepigt att hitta är en Availspole till min Mörrum SX 1601C hi-speed.
Tur att den kastar som dröm med original spolen.
Men skulle ju vara kul att testa en lättare spole.
Skitfiske.
Lämna en kommentar:
-
Bara beställa då, funkar klockrent.
Nått som dock är knepigt att hitta är en Availspole till min Mörrum SX 1601C hi-speed.
Tur att den kastar som dröm med original spolen.
Men skulle ju vara kul att testa en lättare spole.
Skitfiske.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
274 226 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-09-21, 16:38
|
||
|
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13
|
13 svar
2 920 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gädd-jos
2025-09-12, 20:08
|
||
|
Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40
|
39 svar
3 276 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-12-07, 18:31
|
||
|
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
|
1 008 svar
153 137 visningar
18 gillar
|
Senaste inlägg
av Test005
2026-06-05, 09:13
|
||
|
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
|
1 055 svar
203 162 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-09-14, 21:13
|

Lämna en kommentar: