Tips på spinnspö för hårdbeten, abborre. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på spinnspö för hårdbeten, abborre.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

    Jag har Armada Gold Feather och det är det skönaste spö jag någonsin fiskat med, utklassar mitt St Croix swim jigg finesse :-) som jag håller som nr:2 :-)
    Kul å höra, St Croix är eller har i vart fall nästan varit en religion här... :-)

    Kommentera


    • #12
      Vobbler versionerna av dobyns champion xp är helt sjukt bra till hårdbeten.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

        Jag har Armada Gold Feather och det är det skönaste spö jag någonsin fiskat med, utklassar mitt St Croix swim jigg finesse :-) som jag håller som nr:2 :-)
        Jag har ett golden feather nu också, men jag tycker det är lite styvt. Silver tycker jag personligen blir lite mer lagom aktion för hårdbeten. Airspöt verkade trevligt, men 5 timmars fiske kan man inte göra en bra bedömning på :p Sen att det kostar 3ggr så mycket borde indikera på att det bör vara ett ok spö....
        http://mortasfiske.blogspot.com

        Kommentera


        • #14
          Hej!

          Jag vill slå ett slag för spöt under följande länk: https://www.sportfiskeprylar.se/sv/a...t-casting.html

          Tycker det är mycket trevligt till just hårdbeten. Använder mitt spö tillsammans med en Revo EXD som efter lite inställningar är en klar favorit!

          Skitfiske!
          Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

          Kommentera


          • #15
            Bra där! Vill vi verkligen hjälpa våra FS- vänner så skriver vi gärna varför spöt eller rullen är så bra... typ "jättebra till spinnare och wobbler, lite djupare aktion på spön eller perfekt jiggspö, så fort man ser slak i linan så kan man med detta toppiga spön, nita dem... Hur svårt kan det vara...

            Funderar på ett par RR-byxor.. när man läser vissa recensioner..... som säger kort och gott "fantastisk!" så funderar jag.. för vem..?! Kroppsvikt, längd och fördelning tack! Annars är den "recensionen" faktiskt helt värdelös... "M är perfekt för mig som är 178 och 78 kg , ej atletisk, har liten rumpa men dessa sitter ändå bra..." BRA! HUR om något, tänker folk som säger enbart "underbar"????

            Är de så korkade att de tror att alla ser ut som dem, eller, två; att alla borde fatta att det bara passar dem som ser ur precis som dem, dvs trådskaparen/bloggaren, fast inte ens den saken är fastställd... eller tre " va?" De vuxna som inte ens fattar problematiken..........

            Ergo - vad fan du än testar - berätta mer än det värdelösa ordet "underbar" !!!

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
            2 299 svar
            262 617 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg barnmorskan  
            Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
            858 svar
            139 401 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg gaddivar  
            Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
            1 031 svar
            193 573 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Sundström76  
            Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
            7 svar
            2 141 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg billion
            av billion
             
            Startad av Jocke290, 2019-05-10, 10:09
            79 svar
            12 299 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Torekrok  
            Arbetar...
            X