Ursprungligen postat av byggarn
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp mig hitta ett skönt vertikalspö
Collapse
X
-
gå tillbaks och byt spöt,skit till handlare om du inte får det....Ursprungligen postat av MrJazze Visa inläggDet är ett skönt spö med bedtövligt rullfäste/handtag! :p
Någon som vill köpa ett billigt Pelagio? Passar lämpligt som blommpinne eller som ridapö för den hästintresserade!
Lämna en kommentar:
-
Knäckte själv ett BFT Vertical Extreme 40 g häromdan. Gick tillbaka till butiken med det, dom snackade med CWC och fick beskedet att dom inte ersätter med ett likadant eftersom så pass många haft samma problem.
Antagligen existerar det ett antal spön som går av väldigt lätt, kanske pga fabrikationsfel. Sen finns det säkert också många som funkar hur bra som helst, där tillverkningen gått till som tänkt.
I vilket fall blir jag grymt sugen på ett Edge 3776 när man sitter här och läser.
Veritas kan jag hålla med om att det är framtungt.
Lämna en kommentar:
-
Det är ett skönt spö med bedtövligt rullfäste/handtag! :pUrsprungligen postat av uwe Visa inläggOm du gillade Veritas som spö så kör jag med det här:
edit: det var ju det du inte gjorde
men detta är förbannat skönt utan framtyngd.
Någon som vill köpa ett billigt Pelagio? Passar lämpligt som blommpinne eller som ridapö för den hästintresserade!
Lämna en kommentar:
-
Fick ett nytt pelagio, har precis hämtat det.
Tycker de va så pissig kvalle så ville egentligen ha nå annat men säljaren tyckte jag skylle ha ett nytt tydligen!
När jag sa att jag knäkte det på en lite enkilosgös och undrade hur det skulle palla tex en femkilos som man saftar te med ett par tre mothugg på menade han att spöt inte klarar de utan att jag skulle göra små fina motugg ist??? Han tyckte jag behövde ett 180g spö.. Kan väl tillägga att han va flugfiskare!
Lämna en kommentar:
-
hoppa pelagiot alldeles så är du på säkra sidan....Ursprungligen postat av MrJazze Visa inläggKan de va så att som nya två delade är sämre?
Tydligen ska de klenare 30g spöt tom utgå!
Lämna en kommentar:
-
Om du gillade Veritas som spö så kör jag med det här:
edit: det var ju det du inte gjordeOm du gillade Veritas
men detta är förbannat skönt utan framtyngd.
Senast ändrad av uwe; 2013-09-05, 13:00.
Lämna en kommentar:
-
Kan de va så att som nya två delade är sämre?
Tydligen ska de klenare 30g spöt tom utgå!
Lämna en kommentar:
-
Jag har ett bft vertical extreme 1-delad. Är jäkligt nöjd. Har även använt det i havet vid torskfiske så det har verkligen fått visa vad det får för!
Lämna en kommentar:
-
Ja det är lätt att vara eftetklok men måste ändå säga att spöt är faktist jäkligt skönt!
Det är dessutom lite längre bak vilket ger lite bakvikt som jag också sökte! Hur spöt är att fiska med har jag ingen aning om!
Skulle ju få ett nytt nu så de bara hoppas det funkar bra, dom verkade ha ett hemma! Annars verkar man ju kunna få vänta ett tag... Är det ingen sim har ett Pelagio och är nöjd?
Kanske vore lika bra om man fick lämna tillbaka det!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 355 visningar