Fick en, vad jag tror
löj håv när jag fyllde år. Rund sak med "bly" förtyngning i botten av nätet. Kan ta bild på den sen om nån inte fattar. Hur och när kan den användas? Är de nått att använda eller bara lägga på hyllan?
löj håv när jag fyllde år. Rund sak med "bly" förtyngning i botten av nätet. Kan ta bild på den sen om nån inte fattar. Hur och när kan den användas? Är de nått att använda eller bara lägga på hyllan?
"
Kommentera