Ditt senaste inköp. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
    På tala om service, är de bara jag som upplever ett sju helsike fart på postnord nu förtiden? Är de skäll dem behövde för å fixa sig?

    Har lagt 3-4st beställningar nu denna månaden, har ALLTID fått dagen efter... (Från olika butiker) Till och med lådan såg ny ut när man hämtade ut den, så har de aldrig varit förr. Då ska man varit glad om de fortfarande är en låda man hämtar ut...

    (Sorry för lite off-topic, men är så jäkla förvånad...)
    Jag har upplevt tvärtom. A-post som tagit upp till 7 arbetsdagar på sig att komma fram.

    Kommentera


    • Beställde mig ett shimano biomaster select shad 86. Ångrar att jag sålde det första jag hade. Ibland går det lite fort och gräset är inte grönare...

      Kommentera


      • Har blivit lite nytt och pga Cozmos så blev det även 2 haspel pinnar!? (Jag som inte inte ens kan fiska haspel) Ser fram emot att testa legend xtreme spöt på små gäddbeten nu i vår.

        Click image for larger version

Name:	nagragrejs.jpg
Views:	1
Size:	580,8 KB
ID:	1783621


        /Skäggapan

        Kommentera


        • När dubebtrött på crusial 3-11g så hojta

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av OjaOnej Visa inlägg
            Beställde mig ett shimano biomaster select shad 86. Ångrar att jag sålde det första jag hade. Ibland går det lite fort och gräset är inte grönare...
            Å jag som börjat fundera på att sälja mitt, inte direkt missnöjd utan för att jag vill pröva någon av allt de nya...

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
              Å jag som börjat fundera på att sälja mitt, inte direkt missnöjd utan för att jag vill pröva någon av allt de nya...
              Tycket det gått lite väl mycket pengar på prylar jag köpt på prov. I det här fallet vet jag vad jag får ��

              Kommentera


              • Ja förstår, det var mitt Select Shad 8'6" jag menade... Prov kostar tyvärr..

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                  Ja förstår, det var mitt Select Shad 8'6" jag menade... Prov kostar tyvärr..
                  mm, hajade att du syftade på ditt biomaster. Jag kikade själv på sg custom predator, abu fantasista beast och lite på prorex xr men sen så kände jag bara att - nej, det kan bli bra eller ytterligare ett byte

                  Kommentera


                  • Beställde några Yo-Zuri Crystal 3D Minnow Magnum från USA för kommande gäddfiske. Har nog aldrig sett en wobbler med så läcker finish som dessa. Verkar tyvärr inte finnas att köpa i Sverige då ingen importör eller butik verkar importera Yo-Zuri (vilket är ett mysterium) men ser fram emot att testa dem framöver.
                    Bifogade filer
                    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

                    "If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Petey21 Visa inlägg
                      Beställde några Yo-Zuri Crystal 3D Minnow Magnum från USA för kommande gäddfiske. Har nog aldrig sett en wobbler med så läcker finish som dessa. Verkar tyvärr inte finnas att köpa i Sverige då ingen importör eller butik verkar importera Yo-Zuri (vilket är ett mysterium) men ser fram emot att testa dem framöver.
                      Fanns en massa yo-zuri i jakt- och fiskeshoppen nere i Alanya då vi var där.
                      Det gick även att köpa Desert Eagle rakt över disk , turister behövde visst ingen licens för att handla vapen ??
                      Blev dock inget köp varken av wobbler eller pistoler .
                      Spiggpimplare

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                      2 svar
                      2 478 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
                      24 svar
                      3 813 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uffe62
                      av uffe62
                       
                      Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
                      39 svar
                      5 614 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg OGRudan
                      av OGRudan
                       
                      Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
                      468 svar
                      107 621 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Julle68
                      av Julle68
                       
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 545 svar
                      228 111 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg Wilier75  
                      Arbetar...
                      X