Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

    Återkoppla gärna så man vet vad det är frågan om.
    Fick svar nu ikväll av Micke.
    Lagerna skall skickas tillbaka för översikt och kan även meddela att dom har skippat lasergraveringen numera :-)

    Lämna en kommentar:


  • Sundström76
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

    Som sagt smaken är som baken tvådelad eller skit :-)
    Ja och skit finns på båda kanter

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

    Återkoppla gärna så man vet vad det är frågan om.
    Absolut, dom svarar säkert imorgon :-)

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

    Jag har skrivit till dom igen nu.
    Jag tror ju inte dom luras, tror mer på något handhavande fel.
    Får se vad dom svarar
    Återkoppla gärna så man vet vad det är frågan om.

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

    Då vet jag inte. Dom kanske har designat om dom eller något. Men jag kommer då iallafall titta extra noga och ställa en jävla massa frågor när jag är där nästa gång, innan jag handlar lager där.
    Jag har skrivit till dom igen nu.
    Jag tror ju inte dom luras, tror mer på något handhavande fel.
    Får se vad dom svarar

    Han skrev oxå att dessa lager har dom använt dom senaste 6-7 åren och både dom och kunder är supernöjda !!??

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

    Enligt Sportfiskeboden är detta ett Keramhybrid lager. Jag har fått det skrivit i ett mail när jag skickade bilden till dom :-(
    Har säkert blivit fel någonstans, men är lite dåligt att säga rakt ut att det Är ett keramhybrid :-( dom är ju inte precis gratis

    finns ingen lasergravering på dessa lager :-(
    Då vet jag inte. Dom kanske har designat om dom eller något. Men jag kommer då iallafall titta extra noga och ställa en jävla massa frågor när jag är där nästa gång, innan jag handlar lager där.

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

    Ser ut som ett vanligt lager och inte keramid. Det ska finnas ett laseringraverat tryck på sidan av UT lagrena. Har du ett sådant på det lagret?

    Sen hör man direkt om det är keramid eller inte då det "rasslar" bra mycket mer än ett vanligt lager. Stoppa ett keramid och ett vanljgt lager i aceton. Låt det ligga en stund och snurra på skiten så kommer du höra direkt om det är keramid eller inte i jämförelse med det vanliga lagret.

    Men frågar du mig så ser det inte ut att vara keramid.
    Enligt Sportfiskeboden är detta ett Keramhybrid lager. Jag har fått det skrivit i ett mail när jag skickade bilden till dom :-(
    Har säkert blivit fel någonstans, men är lite dåligt att säga rakt ut att det Är ett keramhybrid :-( dom är ju inte precis gratis

    finns ingen lasergravering på dessa lager :-(

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Måste fråga här.
    Jag brukar handla rätt mycket saker av Sportfiskeboden i Täby. Men min senaste beställning av UT Reel performance 4000 va det något skumt med Lagerna. Min polare öppnade lagert och sa direkt, detta är ett vanligt original lager. Inget Keramiskt UT lager.
    jag skickade bild till Sportfiskeboden och fick svaret att det är Keramhybridlager ??

    Lagert till Höger är ett äldre UT keramiskt lager, Lagert till vänster är lagret jag fick med i mitt UT reel performance 4000.
    Min fråga....

    Är det ett Keramhybrid lager som Sportfiskeboden säger ??

    Vill absolut inte trasha Sportfiskeboden om detta nu blivit något fel, jag gillar killarna där....

    Tacksam för svar
    Ser ut som ett vanligt lager och inte keramid. Det ska finnas ett laseringraverat tryck på sidan av UT lagrena. Har du ett sådant på det lagret?

    Sen hör man direkt om det är keramid eller inte då det "rasslar" bra mycket mer än ett vanligt lager. Stoppa ett keramid och ett vanljgt lager i aceton. Låt det ligga en stund och snurra på skiten så kommer du höra direkt om det är keramid eller inte i jämförelse med det vanliga lagret.

    Men frågar du mig så ser det inte ut att vara keramid.

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg

    haha , ja smaken är olika men håll dig till runda för jag har skickat iväg en av dina kära ambassadeurer själv ,en lågprofilare revo exd och där är plast i mängder även gaveln
    Runda rullar är fina men inte till det lätta fisket för där finns bättre även om man är frälst och gör viktens skull är det en hel del komposit tyvärr då metall är mer ”äkta”
    Som sagt smaken är som baken tvådelad eller skit :-)

    Lämna en kommentar:


  • Motvind
    replied
    Fråga till grabbarna med koll på vevar. Vad är det för skillnad på Inshore och beast? På bilder kan jag bara se små skillnader, är dom större i verkligheten?

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
2 svar
2 495 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TomHiddleston  
Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
24 svar
3 828 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uffe62
av uffe62
 
Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
39 svar
5 645 visningar
0 gillar
Senaste inlägg OGRudan
av OGRudan
 
Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
468 svar
107 656 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Julle68
av Julle68
 
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 547 svar
228 900 visningar
12 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Arbetar...
X