Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kolnej
    replied
    Ursprungligen postat av Fiffi Visa inlägg

Jag har en Predator som back-up rulle, och kan tänka mig att byta vev på den och skicka orginalveven till dig. Kollar skick på den ikväll - lite osäker då jag köpte den second hand.
    Låter toppen =)

Lämna en kommentar:

• Fiffi
    replied
    Ursprungligen postat av Kolnej Visa inlägg
    Någon som har en "Predator" vev till övers att sälja? Den raka , kromade, något längre veven som satt på Predator modellen alltså

Click image for larger version

Name:	pred.JPG
Views:	176
Size:	43,4 KB
ID:	2563876
    Jag har en Predator som back-up rulle, och kan tänka mig att byta vev på den och skicka orginalveven till dig. Kollar skick på den ikväll - lite osäker då jag köpte den second hand.

Lämna en kommentar:

• Kolnej
    replied
    Någon som har en "Predator" vev till övers att sälja? Den raka , kromade, något längre veven som satt på Predator modellen alltså

Name:	pred.JPG
Views:	176
Size:	43,4 KB
ID:	2563876

Lämna en kommentar:

• JontaK
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Försök få tag på en kolfibervev, dom är sjukt nice på Amba. Möjligen lite liten på en 6501 :-)
    Det finns ju stora (både avseende längd och bredd) kolfibervevar...

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Bestäm dig för om du vill byta veven pga estetiska eller funktionella skäl, och byt sedan efter det.

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Försök få tag på en kolfibervev, dom är sjukt nice på Amba. Möjligen lite liten på en 6501 :-)

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Letho Visa inlägg
    Ok intressant, det var en beastvev jag hade i tanke faktiskt. Jag har ingen större erfarenhet av ambassadeurer. Endast ägt en mörrum, svartzonker ed, c3 och jb men inte riktigt fastnat för dom.

Sen kan jag däremot inte sluta kolla på alla fina rockets, 2500/2501 osv som finns på bla tradera. Den här vill jag verkligen få till på ett bra sätt

Beastveven är skön som fan men som Reekie säger så är den inte vackrast. Själv har jag många rullar med beastvev men även med inshorevev. Inshoreveven är snyggare och skönare tycker jag. Men snyggast är det med orginal vev på raketen.

Lämna en kommentar:

• Letho
    replied
    Ok intressant, det var en beastvev jag hade i tanke faktiskt. Jag har ingen större erfarenhet av ambassadeurer. Endast ägt en mörrum, svartzonker ed, c3 och jb men inte riktigt fastnat för dom.

Sen kan jag däremot inte sluta kolla på alla fina rockets, 2500/2501 osv som finns på bla tradera. Den här vill jag verkligen få till på ett bra sätt

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Håll hårt i den frugan! :-)
    Personligen tycker jag det är snyggast med en klassisk vev, men man ska göra som man själv vill och tycker.
    Jag testade en beastvev på en rocket men blev inte nöjd alls så bytte bort den mot en powerhandle.

Lämna en kommentar:

• Letho
    replied
    Fick den här skönheten av min fru. Är ju lite på sugen på bocka stjärnhjulet och byta ut veven. Är jag dum? Har ni några ambassadeurer som ni pimpat ?

Click image for larger version  Name:	92EF0F40-AA07-4ECC-AEE0-C002C48EDF8D.jpeg Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	2563709

Name:	124283806_721021661844732_2229825807958262871_n.jpg
Views:	182
Size:	873,0 KB
ID:	2563712
    Senast ändrad av Letho; 2020-11-07, 21:14.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av NiklasF, 2014-03-26, 09:04
2 606 svar
327 994 visningar
0 gillar
Senaste inlägg stefan1
av stefan1