Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Alman
    replied
    Nyaste tillskottet. Får se vad jag gör med denna. Ska börja med att köra original. Här en del andra rullar som står först i kön för trimning.

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Kimmen Visa inlägg
    UTs blå 45mm enkelvev passar som en smäck på en vc-pike!

Är det förresten någon som sitter på en 5600 vc pike och vill bli av med den så hojta till ;-)
    Jag brukar sitta en del på tradera, blocket och marketplace. Kan säga till ifall jag hittar någon högervevad.

Lämna en kommentar:

• Kimmen
    replied
    UTs blå 45mm enkelvev passar som en smäck på en vc-pike!

Är det förresten någon som sitter på en 5600 vc pike och vill bli av med den så hojta till ;-)

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Denna sitter det inshorevev på. Kan varmt rekommendera denna, skönare en beastveven men tyvärr finns denna vara med blåa accessoarer. Passar inte färgmässigt på alla rulla.

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Letho Visa inlägg

Riktigt frän! En beast vev på den så!
    Tack. Här beast inshore veven till min UT Pike med blåa detaljer, funderar på en UT kullagrad blå enkelvev till denna. Här nämnligen en SZ amba på väg som jag tänkte ha beastveven på.

Lämna en kommentar:

• Letho
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Köpte en VC Pike som en unge hade fiskat med något pass, innan han tröttnade och slängde in den i garaget, och lät den ligga i 4 år.

Köpte den billigt och plockade ner rullen och rengjorde, smorde och putsade så gott det gick.

Enkelveven var trasig så jag tog dubbel veven från min UT Pike rulle.

Måste erkänna att det tog ca 4 timmar, men det är andra gången jag plockar ner en rulle. Jag är nöjd men det är dock inte kärringen. Lägger upp lite bilder någon dag på min samling som har börjat växa.

Väntar på en till rulle som är på väg....
    Riktigt frän! En beast vev på den så!

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Köpte en VC Pike som en unge hade fiskat med något pass, innan han tröttnade och slängde in den i garaget, och lät den ligga i 4 år.

Köpte den billigt och plockade ner rullen och rengjorde, smorde och putsade så gott det gick.

Enkelveven var trasig så jag tog dubbel veven från min UT Pike rulle.

Måste erkänna att det tog ca 4 timmar, men det är andra gången jag plockar ner en rulle. Jag är nöjd men det är dock inte kärringen. Lägger upp lite bilder någon dag på min samling som har börjat växa.

Väntar på en till rulle som är på väg....

Lämna en kommentar:

• Letho
    replied
    Inte så pimpad som era rullar kanske men blev grymt nöjd med beast vev och bockat stjärnhjul. Helt annan känsla

Lämna en kommentar:

• Kimmen
    replied
    Håller med er andra! Klart coolt med guldrulle.

Skulle gärna vilja ha en själv, eller helst två egentligen.
    En i låda som bara ligger och blänker och en för fiske,.. helst trimmad såklart...

Lämna en kommentar:

• Wilier75
    replied
    Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

Skulle vara intressant o veta hur många guldrullar som fiskas med, är nog färre en 1% sen är det säkert några som provfiskat sina rullar någon gång.

Hoppas du får mycket lycka med rullen oavsett vad du väljer att ha rullen till.
    Japp tror jag också!
    Min hamnar bland de övriga, har inte våga fiska med min Champagne eller Orbis heller.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av NiklasF, 2014-03-26, 09:04
2 607 svar
328 633 visningar
0 gillar
Senaste inlägg krillzen  
Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40