Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Xerup
    replied
    Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
    Så är vitrinskåpet uppe tillslut, rörigt efter flytten men fick igenom mitt önskemål att ha skåpet på en central plats. Click image for larger version

Name:	DSC_0030.JPG
Views:	379
Size:	1,43 MB
ID:	2610011Click image for larger version

Name:	DSC_0031.JPG
Views:	399
Size:	1,47 MB
ID:	2610012Click image for larger version

Name:	DSC_0033.JPG
Views:	390
Size:	2,20 MB
ID:	2610013



    GUD så nördigt!!!





    LOVE IT! :-)

    Lämna en kommentar:


  • lsjonsson
    replied
    Ursprungligen postat av Piscantur stercore Visa inlägg
    Hej!

    Nä det är ju inte direkt så att det vimlar av matchande fisk till den pjäsen här på våra breddgrader. Men blir de blåfenade lovliga så….
    Hej,
    Nej, det gör det inte men du kunde ju åka lite längre ut och prova fiska håkäring på 10-gradaren.
    Det finns ju flera intressanta fiskarter där ute.
    Det är bara att ni tar med er en stor båt el hyr en fiskare med båt.

    https://www.sportfiskarna.se/Storfis...a?regid=212391
    https://www.sportfiskarna.se/Storfis...gistreringarna

    Det är bara att du tackar o tar emot tipsen från expert och respekterad f. d. storfiskare.

    Lämna en kommentar:


  • Piscantur stercore
    replied
    Hej!

    Nä det är ju inte direkt så att det vimlar av matchande fisk till den pjäsen här på våra breddgrader. Men blir de blåfenade lovliga så….

    Lämna en kommentar:


  • lsjonsson
    replied
    Ursprungligen postat av Piscantur stercore Visa inlägg

    Var rädd om den kvinnan!

    Min dito helt ointresserade sambo trodde jag hade kapitulerat på rullfronten, dock bedrog jag mig duktigt! Den utflyttade grabbens rum har renoverats, initialt hade jag långt framskridna planer på en mysig mancave med bla spöställ, bar och darttavla.
    Av detta blev dock intet då hon i lönndom blixtsnabbt, och med väninnors hjälp på en och samma dag lyckades med konststycket att först vara på överdådig inköpsrunda på Ikea, och sen hinna montera skiten innan jag kom hem.

    Det finns endast en liten yta på runt 800mm mot en vägg kvar, jag beordrades bryskt att införskaffa ett vitrinskåp att ställa dit och ha majoriteten av rullarna i….
    Förvisso behöver jag mer glasytor, men vem vill ha rullar i ett rum jag typ aldrig är i?….
    Ärendet är nu i förhalnings stadiet, men högsta instans verkar helt obeveklig….
    Har du provat rullen ännu?
    Click image for larger version

Name:	Dags för helg o fiske.jpg
Views:	166
Size:	109,4 KB
ID:	2610143

    Lämna en kommentar:


  • lsjonsson
    replied
    Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
    Så är vitrinskåpet uppe tillslut, rörigt efter flytten men fick igenom mitt önskemål att ha skåpet på en central plats. Click image for larger version  Name:	DSC_0030.JPG Views:	143 Size:	1,43 MB ID:	2610011Click image for larger version  Name:	DSC_0031.JPG Views:	143 Size:	1,47 MB ID:	2610012Click image for larger version  Name:	DSC_0033.JPG Views:	142 Size:	2,20 MB ID:	2610013

    Snygg samling men tyvärr så ligger du lite i lä jämfört med en bekant down under (Australien)!
    Kika runt i länken så får du se.
    http://www.realsreels.com/

    Lämna en kommentar:


  • Piscantur stercore
    replied
    Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg

    Upp med rullarna var inga problem men placeringen hade vi lite diskussioner kring. Men gick väldigt smidigt trots att min fru är helt ointresserad av fiske och rullar. Bara skakar på huvudet.
    Var rädd om den kvinnan!

    Min dito helt ointresserade sambo trodde jag hade kapitulerat på rullfronten, dock bedrog jag mig duktigt! Den utflyttade grabbens rum har renoverats, initialt hade jag långt framskridna planer på en mysig mancave med bla spöställ, bar och darttavla.
    Av detta blev dock intet då hon i lönndom blixtsnabbt, och med väninnors hjälp på en och samma dag lyckades med konststycket att först vara på överdådig inköpsrunda på Ikea, och sen hinna montera skiten innan jag kom hem.

    Det finns endast en liten yta på runt 800mm mot en vägg kvar, jag beordrades bryskt att införskaffa ett vitrinskåp att ställa dit och ha majoriteten av rullarna i….
    Förvisso behöver jag mer glasytor, men vem vill ha rullar i ett rum jag typ aldrig är i?….
    Ärendet är nu i förhalnings stadiet, men högsta instans verkar helt obeveklig….

    Lämna en kommentar:


  • Wilier75
    replied
    Ursprungligen postat av Piscantur stercore Visa inlägg

    Förbannat tjusigt!!

    Blev det långa och segslitna förhandlingar ang placeringen?

    Upp med rullarna var inga problem men placeringen hade vi lite diskussioner kring. Men gick väldigt smidigt trots att min fru är helt ointresserad av fiske och rullar. Bara skakar på huvudet.

    Lämna en kommentar:


  • olivar
    replied
    Så vackert att man nästan blir tårögd.

    Lämna en kommentar:


  • Piscantur stercore
    replied
    Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
    Så är vitrinskåpet uppe tillslut, rörigt efter flytten men fick igenom mitt önskemål att ha skåpet på en central plats. Click image for larger version

Name:	DSC_0030.JPG
Views:	379
Size:	1,43 MB
ID:	2610011Click image for larger version

Name:	DSC_0031.JPG
Views:	398
Size:	1,47 MB
ID:	2610012Click image for larger version

Name:	DSC_0033.JPG
Views:	390
Size:	2,20 MB
ID:	2610013
    Förbannat tjusigt!!

    Blev det långa och segslitna förhandlingar ang placeringen?


    Lämna en kommentar:


  • Wilier75
    replied
    Så är vitrinskåpet uppe tillslut, rörigt efter flytten men fick igenom mitt önskemål att ha skåpet på en central plats. Click image for larger version

Name:	DSC_0030.JPG
Views:	379
Size:	1,43 MB
ID:	2610011Click image for larger version

Name:	DSC_0031.JPG
Views:	398
Size:	1,47 MB
ID:	2610012Click image for larger version

Name:	DSC_0033.JPG
Views:	390
Size:	2,20 MB
ID:	2610013
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
2 svar
2 495 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TomHiddleston  
Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
24 svar
3 828 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uffe62
av uffe62
 
Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
39 svar
5 645 visningar
0 gillar
Senaste inlägg OGRudan
av OGRudan
 
Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
468 svar
107 656 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Julle68
av Julle68
 
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 547 svar
228 900 visningar
12 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Arbetar...
X