Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • esox88
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    esox88 Helt otroligt. Fin rulle men 40 kakor skulle jag något inte förmå mig själv att lägga på en ambassadeur. Vem vet köparen kanske är ekonomiskt oberoende :-)
    Är det ett riktigt köp som blir av så får man ju bara buga o gratta den som har över 40k o lägga på en rulle..
    De kan man ju själv bara drömma om.. Dock kan jag komma på väligt många andra saker jga hade lagt pengarna på..

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    esox88 Helt otroligt. Fin rulle men 40 kakor skulle jag något inte förmå mig själv att lägga på en ambassadeur. Vem vet köparen kanske är ekonomiskt oberoende :-)

    Lämna en kommentar:


  • esox88
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220220-193112_Samsung Internet.jpg
Views:	659
Size:	240,4 KB
ID:	2596515 Jag älskar ambassadeurer och har lagt en jäkla massa pengar på dessa underbara rullar, men det här är rena galenskapet. Click image for larger version Name:	Screenshot_20220220-193112_Samsung Internet.jpg Views:	0 Size:	240,4 KB ID:	2596514
    ​​​​​​​
    42500kr.. Hoooly. Köpare från Zürich utan omdöme..

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Såg att herr UT hade skrivit i sin annons på tradera att avail spolen till 2500 inte lämpar sig till flätlina. Är det någon som vet varför?

    Lämna en kommentar:


  • Solhagen
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Jag älskar ambassadeurer och har lagt en jäkla massa pengar på dessa underbara rullar, men det här är rena galenskapet.
    ​​​​​​​
    Det ser ut att dra iväg ordentligt…

    Lämna en kommentar:


  • Xerup
    replied
    Ursprungligen postat av Kimmen Visa inlägg

    Budgivare helt ny på tradera
    Reggad denna månad
    Inga tidigare köp.
    Bara att hoppas att det är en seriös aktör.
    Tack, jag ska be en polare som jobbar på tradera att kolla upp den köparen. Han kan ju jämföra IP-adress mot tidigare kända användarnamn som gjort tokiga saker och liknande.

    Lämna en kommentar:


  • Kimmen
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Ser att det är samma snubbe som har lagt bud på Hafskorvs 2601 elite och 2501an :-)
    Budgivare helt ny på tradera
    Reggad denna månad
    Inga tidigare köp.
    Bara att hoppas att det är en seriös aktör.

    Lämna en kommentar:


  • engqvist
    replied
    Visst är 2500 fina rullar. Har ägt många. Men priser de inbringar nu är ju bara löjligt. Tjänade bra på mina men hade man behållt dem och sålt dem nu så hade man blivit rik.
    Faktum är ju att även fulltrimmade tyckte jag aldrig de var så fantastiska som många tycker. Till riktigt lätt fiske så är de flesta bfs rullar bättre. Till vanligt 10-30 fiske är en rund max också bättre. Men visst till nostalgi fiske är de svårslagna.

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ser att det är samma snubbe som har lagt bud på Hafskorvs 2601 elite och 2501an :-)

    Lämna en kommentar:


  • Kimmen
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Nej så är det ju, men 19 lax vet e fan om jag skulle lägga. Tror fan jag skulle köpa en riktigt fin Isuzu rulle för hälften av pengarna :-)

    Vet att detta är en ambassadeur tråd och Isuzu inte är en svensk klassiker. Men 19 lax för en rulle som man antagligen inte kommer att fiska med eller lägga en jäkla massa pengar på trim för att få den "uppdaterad" går bort för min del.
    Sannolikt en bra investering!

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
2 svar
2 478 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TomHiddleston  
Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
24 svar
3 813 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uffe62
av uffe62
 
Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
39 svar
5 614 visningar
0 gillar
Senaste inlägg OGRudan
av OGRudan
 
Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
468 svar
107 621 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Julle68
av Julle68
 
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 545 svar
228 153 visningar
12 gillar
Senaste inlägg Wilier75  
Arbetar...
X