Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Koster Visa inlägg
    Åja, bara lugn grabbar..jag går inte över till den mörka sidan .
    Jag släpper aldrig dom klassiska rullarna, plast är trots allt plast och har inte någon livslängd att tala om, och i dagens läge med de miljöproblem som våran konsumtion har ställt till med så väger det nog så tungt bara det.
    Bara det att jag har riktigt svårt att finna någon plats för 55:an i mitt fiske(och inte lär det bli lättare nu när jag trimmar 65:an också) . Den är för tung och kastar inte riktigt bra i dom vikter jag fiskar havsöring med på kusten, och iom att den har grunda UT spolen så har den för liten linkapacitet för havsöring i älv....och gädda vill jag inte ha att göra med alls, knepigt läge faktiskt.
    Skönt att höra att du inte funderar på att konventera till den Kinesiska plastreligionen.

    Välkommen tillbaka till himlen där vackra rundgavlade skönheter regerar :-)

    Kommentera


    • Så var laxrullen färdig!...
      Nu väntar jag bara på spöt så blir det ett dygnspass vid älven sedan

      Kommentera


      • Så nu ska första Rocket Black Edition bli trimmad igen, tog delarna från den till min Orbis som jag trimma.
        Black Edition skulle in på trim hos Sportfiskeboden, Postnord gjorde att rullen var borta fem veckor.
        Köpte ny Black Edition som trimmades hos Sportfiskeboden, någon vecka senare kom första Black Edition hem till mig.
        Bifogade filer

        Kommentera


        • Keramiska lager, lagrat mellanhjul sitter redan i.
          Keramisk knivbult även beställd idag.

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Koster Visa inlägg
            Så var laxrullen färdig!...
            Nu väntar jag bara på spöt så blir det ett dygnspass vid älven sedan
            Läcker!

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
              Så nu ska första Rocket Black Edition bli trimmad igen, tog delarna från den till min Orbis som jag trimma.
              Black Edition skulle in på trim hos Sportfiskeboden, Postnord gjorde att rullen var borta fem veckor.
              Köpte ny Black Edition som trimmades hos Sportfiskeboden, någon vecka senare kom första Black Edition hem till mig.
              Tjena. Beställde dubbelkullagrad evikghetsskruv idag från abu och betalade 175 kr. Det var den kromade mässingsvarianten i 5000 storlek.

              Men nu blev jag oroad då du betalade 270 kr. Har jag missat något eller har det blivit fel i min beställningen.

              Kan tillägga att det ska vara en komplett med rör och allt. Har du kanske fått linspridare med på köpet?

              Mvh Alan

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

                Tjena. Beställde dubbelkullagrad evikghetsskruv idag från abu och betalade 175 kr. Det var den kromade mässingsvarianten i 5000 storlek.

                Men nu blev jag oroad då du betalade 270 kr. Har jag missat något eller har det blivit fel i min beställningen.

                Kan tillägga att det ska vara en komplett med rör och allt. Har du kanske fått linspridare med på köpet?

                Mvh Alan
                Märkligt!
                Beställde dubbelt kullagrad evighetsskruv och rör till 5000 C4 ingen linspridare på köpet vad jag vet.

                Kommentera


                • Här är prislistan på tidigare beställning. Om du tittar så kan du se vad jag betalade för dubbelkullagrad evighetsskruv i 4000 storlek samt rör.

                  90 kr för skruven och 44 kr för röret. Sen tillkommer 25% moms på allt men får det ändå inte till 270kr för 5000 storlek.

                  Kommentera


                  • 25% moms på 175 kr blir ca 220 kr. Blir lite fundersam varför dom tog 270 kr av dig, jag hoppas att jag inte har gjort fel beställning man jag beställde över telefon och tror inte det blev något missförstånd.

                    Jag kommer att ringa dom imorgon och höra om det blivit något fel.

                    Kommentera


                    • Kanske 50:- i frakt eller postförskott från ABU :-)
                      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                      Flugfiske är en Livs-stil
                      2016 har jag blivit Multifrälst

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                      2 svar
                      2 478 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
                      24 svar
                      3 813 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uffe62
                      av uffe62
                       
                      Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
                      39 svar
                      5 614 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg OGRudan
                      av OGRudan
                       
                      Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
                      468 svar
                      107 621 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Julle68
                      av Julle68
                       
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 545 svar
                      228 112 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg Wilier75  
                      Arbetar...
                      X