Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
    Har aldrig sett den färgsättningen tidigare på en rocket Alman men den var riktigt snygg!
    Det verkar inte skumt med försäljningen. Kan ju vara någon specialfärg som släppts till någon butik eller liknande.
    Annars verkar det vara mycket skumt som pågått på abu och diverse kreationer verkar ha lämnat fabriken. Jag misstänker att allt som lämnar svängsta inte är officiellt.
    ​​​​​
    Kollade upp killen och han står på 11 olika bolag. Det som var bra var att han kunde skicka rullen först och få betalt när rullen anländer.

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
      Varför halvskumt? 900:- är väl inget konsigt pris för en sån rulle... har killen inga kvitton på den kanske rullen är stulen men det finns det väl inte evidens för?
      Det är inte 900kr utan 1250kr. Det är två rullar i samma annons och rocketen vill han ha 1250 för. Det som är skumt att han har fler av samma färg och att han står på 11 olika bolag. Men det behöver absolut inte betyda något. Får se om jag köper den:-)

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg

        Abu tillverkar rullar till en mängd marknader och butiker. Så absolut inget konstigt med det. Priset är ju heller inget konstigt. 900kr för en högervevad 6000 rulle utan något speciellt i är väl ganska normalt.
        Nu i dessa Corona tider när folk jobbar hemifrån och verkar sitta på tradera väldigt mycket har rullar skenat iväg något oerhört.
        Ett tips. Betala gärna vad ni vill för en rulle ni vill ha till er själva. Men köp inte till dagens priser och räkna med att ni får tillbaka pengarna om några år.
        Tror inte dessa skyhöga priser kommer hålla i sig i längden. Kan ha fel. Men en rulle som såldes för mellan 1000-1500kr för inte länge sedan går nu för 2500-3000kr.
        Har svårt att tro det håller i sig....
        Köper aldrig något till överpris :-)
        Är värsta prutaren och vill alltid få saker billigare än vad marknadsvärdet ligger på :-)

        Men du har verkligen rätt att priserna har skenat iväg. Jag tror också att priserna kommer att sjunka igen.

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg

          Har sett dessa Rocket på Tradera, kanske samma säljare.
          Japp det är samma gubbe.

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

            Det är inte 900kr utan 1250kr. Det är två rullar i samma annons och rocketen vill han ha 1250 för. Det som är skumt att han har fler av samma färg och att han står på 11 olika bolag. Men det behöver absolut inte betyda något. Får se om jag köper den:-)
            Köp den! Annars är risken stor att jag klickar hem den, och jag behöver verkligen inga fler rullar. Men efter några glas whisky är det lätt hänt man övertalar sig själv att man gör det :-D

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

              Köp den! Annars är risken stor att jag klickar hem den, och jag behöver verkligen inga fler rullar. Men efter några glas whisky är det lätt hänt man övertalar sig själv att man gör det :-D
              Jag önskar att jag kunde skylla på whiskyn. Tror fan jag är uppe i 10 rundgavlade på 10 månader. Om 10 år är jag nog uppe i 100 rullar.

              Så köp du :-)

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

                Jag önskar att jag kunde skylla på whiskyn. Tror fan jag är uppe i 10 rundgavlade på 10 månader. Om 10 år är jag nog uppe i 100 rullar.

                Så köp du :-)
                Lite som med fiskegrejer överlag, blir några inköp varje månad. Man säger hela tiden att nu behöver jag inget mer och inga fler inköp på ett bra tag, men ständigt hittar man nya saker eller rullar man behöver :-D
                Men är iaf ett mycket trevligt och betydligt hälsosammare missbruk än mycket annat.

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

                  Jag önskar att jag kunde skylla på whiskyn. Tror fan jag är uppe i 10 rundgavlade på 10 månader. Om 10 år är jag nog uppe i 100 rullar.

                  Så köp du :-)
                  Ja men berusad på något är du helt uppenbart! :-)

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

                    Lite som med fiskegrejer överlag, blir några inköp varje månad. Man säger hela tiden att nu behöver jag inget mer och inga fler inköp på ett bra tag, men ständigt hittar man nya saker eller rullar man behöver :-D
                    Men är iaf ett mycket trevligt och betydligt hälsosammare missbruk än mycket annat.
                    Håller med helt och hållet. Har provat på det andra och det var inte så jävla roligt i slutändan.

                    Var inne på söders idag och valde ut lite ny abbore utrustning, vilket kommer gå på 9 loppor. Köpte även Lizard x 200g förra veckan.

                    Man är ju smått störd. Vill inte ens tänka på hur mycket jag har bränt på 1,5 år.

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg

                      Ja men berusad på något är du helt uppenbart! :-)
                      Jag måste nog erkänna att du har rätt :-)

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                      2 svar
                      2 478 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
                      24 svar
                      3 813 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uffe62
                      av uffe62
                       
                      Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
                      39 svar
                      5 614 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg OGRudan
                      av OGRudan
                       
                      Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
                      468 svar
                      107 621 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Julle68
                      av Julle68
                       
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 545 svar
                      228 149 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg Wilier75  
                      Arbetar...
                      X