Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Kimmen Visa inlägg
    Skruvarna går ju alltid att byta om det bara det som det hänger på?
    Kostar en tia stycket.
    Mest irriterad att det står oanvänd i annonsen.
    Kanske är så men jag säger gaveln har varit borta.

    Kommentera


    • En rulle som säljs med Lina påspolad borde ju ej klassas som oanvänd kan man tycka?
      Men en fin rulle kan det / verkar det vara ändå och är sannerligen ett bra köp.

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
        Vad säger ni?
        En skitsak om gaveln är skruvad, men står det oanvänd räknar jag med att den ska vara oskruvad i gaveln.
        Jag är petig och skulle ställt undan rullen eftersom jag har en likadan. Visst går beställa nya skruvar från Abu. Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210111-214005.png
Views:	210
Size:	1,92 MB
ID:	2568918
        Svårt att se om det verkligen är grader på skruvarna. Man måste vara ganska klumpig för att lyckas få det på de skruvarna. Eller så bryr man sig ej när man öppnat den och använt helt fel skruvmejsel. Kollade 5 st av mina mest fiskade rullar och därmed mest skruvade och har inga grader på mina skruvar. Bara att köpa sen ge oss rätt svar

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av comer Visa inlägg

          Svårt att se om det verkligen är grader på skruvarna. Man måste vara ganska klumpig för att lyckas få det på de skruvarna. Eller så bryr man sig ej när man öppnat den och använt helt fel skruvmejsel. Kollade 5 st av mina mest fiskade rullar och därmed mest skruvade och har inga grader på mina skruvar. Bara att köpa sen ge oss rätt svar
          Fick svar av honom, den är ny och inte skruvad.
          Kände direkt att ingen idé diskutera med honom.
          Tror inte själv att han fiskar och har noll koll.

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

            Försökte beställa en från Abu men dom trodde att den låg i den andra byggnaden. Ska höra av mig imorgon så ska dom leta fram den. Men jag skulle gärna vilja veta vilken modell av Mörrum det är. Sen undrar jag ifall godset är av samma tjocklek som orginalvevarna till rundgavlade ambassadeurer, har du någon aning?
            Tjockare gods eftersom det är i ren kolfiber, jag mäter ca 3,5mm men med en försänkning för vevaxelmuttern på 0,5mm

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg

              Fick svar av honom, den är ny och inte skruvad.
              Kände direkt att ingen idé diskutera med honom.
              Tror inte själv att han fiskar och har noll koll.
              Om du vinner den så är det bara att hålla tummarna att den är oskruvad och i superskick.

              Kommentera


              • Click image for larger version  Name:	Screenshot_20210112-090528.png Views:	0 Size:	251,2 KB ID:	2568951Click image for larger version  Name:	Screenshot_20210112-090542.png Views:	0 Size:	719,4 KB ID:	2568952Click image for larger version  Name:	Screenshot_20210112-090554.png Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	2568953
                Ursprungligen postat av comer Visa inlägg

                Om du vinner den så är det bara att hålla tummarna att den är oskruvad och i superskick.
                En skitsak men blir irriterad när det står ny ur kartong, tänkte ställa den display då jag har en jag fiskar med ibland. Någon har fippla med skruvarna, aldrig att skruvmejseln hos Abu drog sönder skruvarna så.
                Borde kolla noggrannt innan, hade maxbud på 1500 som jag genast ändra.
                Kände på svaret jag fick att det är ingen idé försöka diskutera.
                Andra rullen han säljer är brickan vid vevmuttern är borta. Tydligen en värsting som anställd från Abu byggt ihop. Haha
                Senast ändrad av Wilier75; 2021-01-12, 09:16.

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
                  Click image for larger version Name:	Screenshot_20210112-090528.png Views:	0 Size:	251,2 KB ID:	2568951Click image for larger version Name:	Screenshot_20210112-090542.png Views:	0 Size:	719,4 KB ID:	2568952Click image for larger version Name:	Screenshot_20210112-090554.png Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	2568953

                  En skitsak men blir irriterad när det står ny ur kartong, tänkte ställa den display då jag har en jag fiskar med ibland. Någon har fippla med skruvarna, aldrig att skruvmejseln hos Abu drog sönder skruvarna så.
                  Borde kolla noggrannt innan, hade maxbud på 1500 som jag genast ändra.
                  Kände på svaret jag fick att det är ingen idé försöka diskutera.
                  Andra rullen han säljer är brickan vid vevmuttern är borta. Tydligen en värsting som anställd från Abu byggt ihop. Haha
                  Skulle köpt den rullen bara för att se vilka värstinggrejer som fd anställd på svängsta satt i den
                  Inte ofta man kan köpa en unik, creme de la creme rulle.

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

                    Försökte beställa en från Abu men dom trodde att den låg i den andra byggnaden. Ska höra av mig imorgon så ska dom leta fram den. Men jag skulle gärna vilja veta vilken modell av Mörrum det är. Sen undrar jag ifall godset är av samma tjocklek som orginalvevarna till rundgavlade ambassadeurer, har du någon aning?
                    Det är sista modell av Mörrum. De tidigare hade raka vevar.

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Kolnej Visa inlägg

                      Tjockare gods eftersom det är i ren kolfiber, jag mäter ca 3,5mm men med en försänkning för vevaxelmuttern på 0,5mm
                      Tack för svar. Vet du om det går det att sätta den på en c3a utan modifiering?

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                      2 svar
                      2 496 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
                      24 svar
                      3 833 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uffe62
                      av uffe62
                       
                      Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
                      39 svar
                      5 656 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg OGRudan
                      av OGRudan
                       
                      Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
                      468 svar
                      107 666 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Julle68
                      av Julle68
                       
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 549 svar
                      229 434 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg Retroräven  
                      Arbetar...
                      X