Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg

    Nej slipandet av bil och antikbehandlingen av rullar fixar ungarna skämt åsido så är det bruksprylar fiskerullar för dom flesta av oss oavsett namn på gaveln så har jag aldrig köpt en rulle för att ställa i en glasmonter eller bil att putsa på bruksföremål brukar bilar och fiskerullar vara för dom flesta om man inte nördar in på samlande
    Fiskar med alla mina ambor men är väldigt försiktig med dom. Detsamma gäller min bil :-)

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

      Fiskar med alla mina ambor men är väldigt försiktig med dom. Detsamma gäller min bil :-)
      Jag har varit sån själv innan barn men när dom blir större och vill med och fiska eller tvätta bilen så har det havererat minst sagt men grejer är ju gjorda för att användas sen blir det inte nåt värde i det ni samlar på om ingen använder grejer så dom slits
      en rulle håller ju om den sköts och får patina på utsidan också

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
        Sånt här får jag spel på. Hur fan tänker man när man tar en gammal klassiker och lägger den på en sten!!!

        Inte fan tar man sin bil och drar sandpapper på den :-(

        Haha..!
        Instämmer med dig, men jag köpte den rullen idag

        Den kändes ok ändå med tanke på att den smakat Sten. Jaja blir intressant att se!

        Kommentera


        • Min allra första multirulle var en Amba 5601 JB som jag sålde med ett jerkspö för 4-5 år sedan och har ett bra tag känt att jag ångrat det lite.
          Igår ropade jag hem en JB på tradera för 800 spänn som ska paras ihop med något vettigt spö upp till typ 200 gram, jag är sjukt taggad!

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Kimmen Visa inlägg


            Haha..!
            Instämmer med dig, men jag köpte den rullen idag

            Den kändes ok ändå med tanke på att den smakat Sten. Jaja blir intressant att se!
            Ha ha. Tänkte buda på den men blev så jäkla sne att säljaren hade lagt den på stenen så där så jag struntade i det. Har sett detta hos flera andra säljare. Fattar inte hur man tänker. Men jag hoppas att det inte påverkade din nyköpta rulle. Grattis till det nya tillskottet :-)

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

              Ha ha. Tänkte buda på den men blev så jäkla sne att säljaren hade lagt den på stenen så där så jag struntade i det. Har sett detta hos flera andra säljare. Fattar inte hur man tänker. Men jag hoppas att det inte påverkade din nyköpta rulle. Grattis till det nya tillskottet :-)
              Hade ögonen på den länge och trodde faktiskt den skulle bli dyrare men de kanske var stenen som gjorde de att folk drog sig för att buda?!

              Bra pris för en lite ovanligare modell!
              Slänger upp ett par bilder när den är dissikerad och rengjord :-)

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av Kimmen Visa inlägg

                Hade ögonen på den länge och trodde faktiskt den skulle bli dyrare men de kanske var stenen som gjorde de att folk drog sig för att buda?!

                Bra pris för en lite ovanligare modell!
                Slänger upp ett par bilder när den är dissikerad och rengjord :-)
                För mig var det den där jäkla stenen som gjorde det. Ska bli roligt att få se på bilderna. Vi får hålla tummarna för en välbehållen rulle. Snart är den i bra händer iallafall :-)

                Kommentera


                • Aldrig använd enligt säljaren men såklart hamna den på asfalten... Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210818-201726.png
Views:	284
Size:	1,58 MB
ID:	2584442

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
                    Aldrig använd enligt säljaren men såklart hamna den på asfalten... Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210818-201726.png
Views:	284
Size:	1,58 MB
ID:	2584442
                    Vilka dårar. Varför får man för sig att det blir snyggare bilder om man lägger grejerna på sten eller asfalt? Man måste väl ändå förstå att en helt ny rulle kommer att få en del repor om man lägger den på asfalt/sten.

                    Det är väl inte direkt någon raketforskning vi pratar om.

                    Kommentera


                    • Vann precis en rulle som jag inte vill ha. Fattar inte hur jag tänkte. Rullen i fråga är en 7000c som lite sliten. Tanken är väl att börja fiska lax i framtiden men tror jag rycktes med i budgivningen för den är inte riktigt värd det jag gav för den :-(

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                      2 svar
                      2 478 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
                      24 svar
                      3 813 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uffe62
                      av uffe62
                       
                      Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
                      39 svar
                      5 614 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg OGRudan
                      av OGRudan
                       
                      Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
                      468 svar
                      107 621 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Julle68
                      av Julle68
                       
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 545 svar
                      228 155 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg Wilier75  
                      Arbetar...
                      X