Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • olivar
    replied
    Det e ok alman lägg upp bild sen på vad du bygger ihop bara

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg

    Allt finns hos Abu. Hur det är med de "felvända" stativet. (Vänster) har har jag dock ingen koll på. Har hört att de kromade 4601 ska vara slut. Men det får du kolla. Men 4501 mässing och vanliga 4601 och 4501 i alu finns det nog mängder av.
    Köpte dom två sista kromade 4601 :-)

    Lämna en kommentar:


  • Reekie
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

    Plats finns alltid för Runda skönheter från Svängsta
    Kul att du är tillbaka i ambassadeur träsket och på fiskesnack :⁠-⁠)

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

    Riktigt fin rulle. Var nära på att buda men hejdade mig. Har ingen plats i skåpet för mer ambassadeurer :-)
    Plats finns alltid för Runda skönheter från Svängsta

    Lämna en kommentar:


  • holden
    replied
    +1 för cigarren. Själv är jag en Cohiba-man.

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Missade auktionen på denna när den låg på Tradera, som tur va så var det en polare som vann den och nu är den på väg till mig :-) skall kanske tacka hans bil som gick sönder och cash va tvungen att håvas in :-)
    Riktigt fin rulle. Var nära på att buda men hejdade mig. Har ingen plats i skåpet för mer ambassadeurer :-)

    Lämna en kommentar:


  • olivar
    replied
    så jävla läcker rulle classe!

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Missade auktionen på denna när den låg på Tradera, som tur va så var det en polare som vann den och nu är den på väg till mig :-) skall kanske tacka hans bil som gick sönder och cash va tvungen att håvas in :-)

    Lämna en kommentar:


  • Retroräven
    replied
    Ursprungligen postat av Geronimo Visa inlägg
    Eftersom jag mest fiskar haspel har jag inte haft något att bidra med i denna tråden fastän jag haft stort nöje att läsa den. Men nu dök det ju upp en bild på en Perdomo Lot 23 och då måste jag flika in att det är min absoluta favorit.
    Perdomo är överlag mest cigarr för pengarna tycker jag. Lot 23 var min hus-cigarr länge men nu har jag fastnat för Perdomos 20th Anniversary. Men det kommer nog variera över tid.

    Lot 23



    Sample pack - Perdomo och lite prylar jag plockade upp från landstället när jag började nörda in... (finns hur mycket gammalt som helst i fiskeutrustningsväg...)



    Nuvarande Perdomo hus-cigarren = 20th Anniversary



    För att inte någon ska säga att vi är ute och seglar för mycket kommer här mer Ambassadeur.

    Samma morbror som nämndes i ovan inlägg hade också en "no name" Ambassadeur från cirka 1957. Ett kusinsbarn ärvde den och då halva nöjet för mig är att plocka isär saker, göra i ordning dem och sedan sätta ihop dem igen - ställde jag upp. Rullen saknade vev och korresponderande mutter så det kompletterade jag med.








    Lämna en kommentar:


  • Geronimo
    replied
    Eftersom jag mest fiskar haspel har jag inte haft något att bidra med i denna tråden fastän jag haft stort nöje att läsa den. Men nu dök det ju upp en bild på en Perdomo Lot 23 och då måste jag flika in att det är min absoluta favorit.

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
2 svar
2 494 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TomHiddleston  
Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
24 svar
3 826 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uffe62
av uffe62
 
Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
39 svar
5 645 visningar
0 gillar
Senaste inlägg OGRudan
av OGRudan
 
Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
468 svar
107 655 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Julle68
av Julle68
 
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 547 svar
228 810 visningar
12 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Arbetar...
X