Black Friday 2017 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black Friday 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Cosmoz 08
    replied
    Skulle inte handla något , följde med polarn in på Söders .
    Kom ut med ett nytt spö några 2 träbeten & lite annat smått som jag inte behövde , minus 3500 på kontot fast jag tjänade ca 1000 kr för det var blackfriday :-)

    Lämna en kommentar:


  • holden
    replied
    Kollade lite på ett Westin W3 finesse TC men kom fram till att jag vill känna på det i butik först, kan vara värt 200 extra. Servade båtmotor för kostnaden motsvarande 5-6 Ambassadeurer istället.

    Lämna en kommentar:


  • sundsten
    replied
    Beställde både en 5601 JB och en Lexa 300 HL. Men kommer förmodligen skicka tillbaka 5601:an och köra på Lexan, känner att lågprofil kommer passa mig bättre.

    Lämna en kommentar:


  • Roulie
    replied
    Jag är jättenöjd med rean överlag!

    Visst - ALLT är inte billigt, men man kan hitta guldkorn om man kikar runt lite.

    Behövde ett nytt lod - Lowrance Hook 7 3990:- (ett par 1000 billigare än normalt)
    Hade sönder min ena 4000-rulle i höstas - Hitta en Daiwa freams för 1200:- (3-400 billigare)
    Sprang på ett gäng Rapala Minnow Spoon för 25:-/st, brukar ligga mellan 50 och 70:- så då blev det ett gäng
    Lösa kroppar till Mike the pike för 29:-/st var ju så gott som gratis
    Linor till alla byten i vår gick att få billigt

    Sen är det klart att det hoppade ner lite andra grejer i varukorgarna också, men det får man bara ta

    Lämna en kommentar:


  • joens
    replied
    Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
    Fyndade en del själv. Piglet för 140 är inte illa. Och korkers buckskin vadarskor för 1200 är jag grymt nöjd med..
    Fan, det gjorde jag också fynd på.
    Mcrubber Bass/tail för 25kr per paket. Köpte 11 paket. Nu har jag så jag klarar mig en sommar till

    Lämna en kommentar:


  • engqvist
    replied
    Fyndade en del själv. Piglet för 140 är inte illa. Och korkers buckskin vadarskor för 1200 är jag grymt nöjd med..

    Lämna en kommentar:


  • joens
    replied
    Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
    Jag personligen är nöjd med årets Black friday, blev mellan 400-700:- mindre att betala på de tre dyrare grejerna jag köpte.

    Man kan inte förvänta sig att handlarna ska göra brakförluster eller gå +- 0 på black friday heller.

    Visst fanns det riktigt bra deals som Tranx 301A för 1500:- ish, Abu 5501 C3 för 529:- och såvidare.
    Så var det ju absolut. Men det var ju en hel del letande efter bra saker.
    Vissa saker snubblade man bara över, som min Ambassadeur 5600 Jerk baiter på Dogger tex. Ett riktigt klipp! Fungerade gjorde den med.

    Lämna en kommentar:


  • SimpZeN
    replied
    Jag personligen är nöjd med årets Black friday, blev mellan 400-700:- mindre att betala på de tre dyrare grejerna jag köpte.

    Man kan inte förvänta sig att handlarna ska göra brakförluster eller gå +- 0 på black friday heller.

    Visst fanns det riktigt bra deals som Tranx 301A för 1500:- ish, Abu 5501 C3 för 529:- och såvidare.

    Lämna en kommentar:


  • joens
    replied
    Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inlägg
    Måste tyvärr hålla med.
    Problemet är väl att inga shoppar håller några "normala" priser i vanliga fall heller så det blir i bästa fall några % extra på Black Friday.
    Tror dom skulle få mer sålt med en extra 5% rabbat rakt över deras ordinarie priser.
    Känndes på tok för stressigt och "hypat" att kolla runt o leta bästa "Black Friday" pris så jag har inte köpt ett skvatt faktiskt. Hittade inte mkt som jag blev lockad av på rean.
    Så här års är det ju heller inte så mkt som direkt brådskar. Nu kan man i lugn o ro shoppa på internet både i Sverige och utomlands och med allra största sannolikhet spara mer pengar på det man behöver till den kommande säsongen än att shoppa på Black Friday.

    /Gustav
    Tänker på Intropris och deras 20% över hela sortimentet. Men det var ju från rek.pris.
    Vilket innebär vad?

    Jo, som ett exempel så kostade denna rullen precis samma under "Black Friday"....
    http://www.intropris.se/default.asp?...7&artID=103532

    På vilket sätt är det rea? Det är ju bara precis samma prissättning som vanligt.

    Pinsamt av handlarna att tro att man är så korkad.

    Dessutom kostade den 100kr mindre på flera andra ställen.....

    Lämna en kommentar:


  • Husse0416
    replied
    Ursprungligen postat av Kimmen Visa inlägg
    Sämsta rean ever!

    Snacka om upphaussad black friday från flera fiskeshoppar,.
    Men jag är inte de minsta imponerad!
    Måste tyvärr hålla med.
    Problemet är väl att inga shoppar håller några "normala" priser i vanliga fall heller så det blir i bästa fall några % extra på Black Friday.
    Tror dom skulle få mer sålt med en extra 5% rabbat rakt över deras ordinarie priser.
    Känndes på tok för stressigt och "hypat" att kolla runt o leta bästa "Black Friday" pris så jag har inte köpt ett skvatt faktiskt. Hittade inte mkt som jag blev lockad av på rean.
    Så här års är det ju heller inte så mkt som direkt brådskar. Nu kan man i lugn o ro shoppa på internet både i Sverige och utomlands och med allra största sannolikhet spara mer pengar på det man behöver till den kommande säsongen än att shoppa på Black Friday.

    /Gustav

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
2 svar
2 478 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TomHiddleston  
Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
24 svar
3 813 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uffe62
av uffe62
 
Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
39 svar
5 614 visningar
0 gillar
Senaste inlägg OGRudan
av OGRudan
 
Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
468 svar
107 621 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Julle68
av Julle68
 
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 545 svar
228 149 visningar
12 gillar
Senaste inlägg Wilier75  
Arbetar...
X