Vad är detta för wobbler ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är detta för wobbler ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Vad är detta för wobbler ?

    Köpte ngr wobblers på tradera där bla dessa ingick - vad är det för fabrikat samt vad heter dem ? Dem är 12 cm långa.

  • #2
    ...fortfarande ingen som har en susning ?

    Kommentera


    • #3
      Ser ut som kina kopior på Megabass Itö Vision Oneten. Kanske det mest kopierade jerkbaitet jag vet även av mer kända aktörer.

      Att korta länkar funkar tyvärr inte på min telefon så du får en ful länk till betet jag menar.

      https://www.tacklewarehouse.com/Mega...age-MB110.html

      Kommentera


      • #4
        Tack Monkey , ngn som har koll iallafall..........vilka mer kända aktörer har kopierat denna ?

        Kommentera


        • #5
          134 visningar och inte fler som kommenterat får väl ändå tyda på att det är "no-name"-wobblers. Finishen ser heller inte hundra ut. Det säger ingenting om hur de fiskar, jag har själv haft grymt fiske på wobblers från Aliexpress (efter att ha bytt krokar och ringar), men det kan nog bli klurigt att hitta fler ifall du skulle vilja ha det. Du kan väl höra med säljaren på Tradera om var de kommer ifrån kanske?
          Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

          Kommentera


          • #6
            Lucky strike och strike king har jag för mig hade kopior förr vet att flera andra märken hade dem men jag kommer tyvärr inte ihåg. På ebay fanns det ”billiga” kopior på modellen och +1 (går lite djupare)

            Men gillar du de kopiorna du har kolla in äkta megabass så finns det massor av varianter och mer djupgående, flytande, större/mindre eller testa duo realis, deps, lucky strike de har alla fina jerkbaits de kan vara lite dyra men om man jagar runt går det att hitta till bättre pris.

            Vill du ha böttre utbud men inte från Japan eller Usa så brukar det finnas i tyskland, polen, italien eller frankrike.

            /Apan

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Monkey Visa inlägg
              Lucky strike och strike king har jag för mig hade kopior förr vet att flera andra märken hade dem men jag kommer tyvärr inte ihåg. På ebay fanns det ”billiga” kopior på modellen och +1 (går lite djupare)

              Men gillar du de kopiorna du har kolla in äkta megabass så finns det massor av varianter och mer djupgående, flytande, större/mindre eller testa duo realis, deps, lucky strike de har alla fina jerkbaits de kan vara lite dyra men om man jagar runt går det att hitta till bättre pris.

              Vill du ha böttre utbud men inte från Japan eller Usa så brukar det finnas i tyskland, polen, italien eller frankrike.

              /Apan
              Tack ännu en gång för din information...../Gurra

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
              2 svar
              2 478 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg TomHiddleston  
              Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
              24 svar
              3 813 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg uffe62
              av uffe62
               
              Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
              39 svar
              5 614 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg OGRudan
              av OGRudan
               
              Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
              468 svar
              107 620 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Julle68
              av Julle68
               
              Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
              3 545 svar
              228 107 visningar
              12 gillar
              Senaste inlägg Wilier75  
              Arbetar...
              X