Ursprungligen postat av neo333
Visa inlägg
och lätt att fiska djupt med.
För min del så har jag övergett gummibetena ganska rejält vid det lite grundare fisket.
Kör mycket
Mchybrid, Lazy jerk, westin swim, buster jerk.
Rätt gött å slippa kladda med stingertackel och söndertuggade gummibeten.
Jävligt enkelt att bara ha lite extra trekrok med sig.
Lämna en kommentar: