Ursprungligen postat av Benjamin S
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Aava Fishing? Någon med info ?
Collapse
X
-
Nej! Ibland något tight infästning, men räknar inte det som negativt.Ursprungligen postat av nivv Visa inlägg
Kanon! Har det varit några QC-problem med Ahku-serien också? Har ingen möjlighet att testa innan köp nämligen…
- Gillar 1
Kommentera
-
Stämmer! Är AT på den billigare serien, Ahku.Ursprungligen postat av nivv Visa inläggTog en bild på spöringarna. Tycker det står AT på den största ringen. American Tackle?
- Gillar 1
Kommentera
-
Fint! Skulle gissa på titan då eller?Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Stämmer! Är AT på den billigare serien, Ahku.
Kommentera
-
Det tror jag knappast. När de inte ens skriver ut vilka komponenter det sitter på deras "premium" serie så finns det inte en chans att de sätter AT bättre ringar på deras billigare serie. .Ursprungligen postat av nivv Visa inlägg
Fint! Skulle gissa på titan då eller?
Kommentera
-
Du verkar lagom sur på att dom inte skriver ut det. Jag tycker dom kunde skriva ut det bara för att slippa forumboys som spekulerar.Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Det tror jag knappast. När de inte ens skriver ut vilka komponenter det sitter på deras "premium" serie så finns det inte en chans att de sätter AT bättre ringar på deras billigare serie. .
Jag tycker de ser mest ut som dessa ur AT:s sortiment.
316SS or solid Titanium alloy frames Snagless frame designs in spinning and casting configurations Hardened frames for extreme strength, keeping rings secure and safe from frame deformation. Designed to reduce weight and polished round for increased casting distances and extended line life Special orders available in; TiCH, Blue, Rose, Holographic, and Gold rings and frame combinations (as well as Gunsmoke frames). Available with American Tackle proprietary Nanolite or Duralite ring options American Tackle’s colored rings provide a near zero coefficient of friction with wet line– extending line life while increasing hardness to that of Silicone Carbide(SiC)
Kommentera
-
Inte titan så vitt jag vet, men möjligt att jag är dåligt informerad? Kigan-ringarna på Triaphene är ju lättviktstitan. Däremot är det inte "billigt skit" som sitter på Ahku heller. Kanske inte Fuji, men mig veterligen har man använt sig av rätt skapliga komponenter.Ursprungligen postat av nivv Visa inlägg
Fint! Skulle gissa på titan då eller?
Kommentera
-
Skapligt sur? Ja åtminstone förvånad att de inte tror att kunderna bryr sig. Lika viktigt som däcken är på en bil är öglorna på ett spö.Ursprungligen postat av nivv Visa inlägg
Du verkar lagom sur på att dom inte skriver ut det. Jag tycker dom kunde skriva ut det bara för att slippa forumboys som spekulerar.
Jag tycker de ser mest ut som dessa ur AT:s sortiment.
316SS or solid Titanium alloy frames Snagless frame designs in spinning and casting configurations Hardened frames for extreme strength, keeping rings secure and safe from frame deformation. Designed to reduce weight and polished round for increased casting distances and extended line life Special orders available in; TiCH, Blue, Rose, Holographic, and Gold rings and frame combinations (as well as Gunsmoke frames). Available with American Tackle proprietary Nanolite or Duralite ring options American Tackle’s colored rings provide a near zero coefficient of friction with wet line– extending line life while increasing hardness to that of Silicone Carbide(SiC)
- Gillar 2
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-07-14, 15:30 -
-
av ToolazyTja.
har denna rullen fick den av en bekant för kanske 15år sedan
jag fick även med 2 flugspö...5 Foton-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-07-12, 09:00 -
-
Svar till Fråga om gammalt träspö.av Jimmbalaiah3 Foton
-