Tips på bra vadarset sökes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på bra vadarset sökes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tips på bra vadarset sökes!

    Tjena.
    Nu ska jag rusta upp för vårens fiske och vill börja med att investera i ett nytt vadarset. Hittills har jag kört med simpla vadare som till slut har börjat läcka. Nu känner jag att jag vill uppgradera till ett vadarset (Byxor + skor) för att traska lite smidigare då jag oftast går längre sträckor Så, jag söker lite tips på bra vadarset.

    Tack på förhand!

  • #2
    http://fishingstore.se/flugfiske/vad...adarcombo-lyx/
    Go for the big ones you must

    Kommentera


    • #3
      Jaså, Guideline...
      vilka fläshiga namn (Diver sonic och Sidewinder...) Det verkar som att dessa vadare har en del nya förbättringar. Det där med trycket på tårna har man ju erfarenhet av.
      Kul att dem passar europeiska fötter, hur skiljer sig dem kan man undra.

      Ser ju intressant ut, tack för tipset!

      Kommentera


      • #4
        Blev det ett par Diver sonic? Har själv funderat på att skaffa dem men hittar inget om dem på nätet!, är de något att ha?

        Kommentera


        • #5
          http://www.fishline.se/vision-kura-h...roducts_id/817 detta är topnotch!!

          Kommentera


          • #6
            Guidelines vadare har jag lite svårt för, har sett och hört allt för mycket om läckage... Det kanske är bättre nu, men för mig är deras rykte skadat för lång tid framöver.

            Detta är mitt tips: http://www.flyfishingmasters.se/Klae...adarpaket.html

            Kommentera


            • #7
              Håller med Mabo, riktigt bra vadare för det priset. Hade dock kollat på andra butiker som är billigare. :-)
              Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
              Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

              Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av iwopiwo Visa inlägg
                Tjena.
                Nu ska jag rusta upp för vårens fiske och vill börja med att investera i ett nytt vadarset. Hittills har jag kört med simpla vadare som till slut har börjat läcka. Nu känner jag att jag vill uppgradera till ett vadarset (Byxor + skor) för att traska lite smidigare då jag oftast går längre sträckor Så, jag söker lite tips på bra vadarset.

                Tack på förhand!
                Vad har det blivit för inköp. Lite återkoppling vore intressant.

                Har du kollat på Rapala Ecowaer. Funderar själv på hur dessa står sig kvalitetsmässigt
                Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

                Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
                42 svar
                8 776 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg senzitivity  
                Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
                11 svar
                729 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Gädd-jos  
                Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
                4 svar
                306 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg efc__
                av efc__
                 
                Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
                1 svar
                212 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Adamp
                av Adamp
                 
                Arbetar...
                X