Ursprungligen postat av Fonzie
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Thermotic flytunderställ
Collapse
X
-
Tror inte man ska ställe thermoti mot en överlevnadsdräkt det är 2 helt skilda utrustningar med olika funktioner.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
-
Jag har både byxan och brallorna. Brallorna är sköna men passformen på jackan är väll allt annat än god, bör tilläggas att jag nog borde ha valt xl. Hade gärna fått vara lite långre så man slapp "glepet" i ryggslutet. Efter att ha provbadad i 5 gradigt vatten i enbart understället känner jag mig mer osäker, kommer att kompletera med ursuit mps eller easy... Under varma sommardagar är det dock klockrent
Kommentera
-
Jag har en väst i large, 182 cm och knappt 80 kg. Den är tja kroppsnära men ej tajt och det är bekvämt när man sitter ned och 50 års ätande koncentrerar sig runt naveln...
En large jacka kan jag inte ha då ärmarna blir alltför korta och dessutom stramar jackan (ej västen) vid axlarna när man gör en kaströrelse fastän jag inte är en atlet...
Kommentera
-
Ni som haft dom här kläderna ett tag,är ni fortfarande nöjda??
Ä sugen på å köpa västen till mig sj i julklapp
.
Vad ska man sattsa på för storlek,väger ca 94kg å är 186 lång.
Har en charmig kula runt midjan som skulle behöva bli mindre,får se hur d går med d
Kommentera
-
Jag kör XL och den klarar kalaskulan, tänkte du dig ha en massa tjocka kläder under västen kanske du ska gå upp en storlek, jag har bara underställ under.Ursprungligen postat av Nörre_ Visa inläggNi som haft dom här kläderna ett tag,är ni fortfarande nöjda??
Ä sugen på å köpa västen till mig sj i julklapp
.
Vad ska man sattsa på för storlek,väger ca 94kg å är 186 lång.
Har en charmig kula runt midjan som skulle behöva bli mindre,får se hur d går med d
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av gabbu, 2025-03-29, 20:56
|
0 svar
328 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg