Guideline fir skin handskar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guideline fir skin handskar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Peter B
    replied
    Tjena . jag har kört handskarna under 2 säsonger . Både den tunna varianten och den lite tjockare. Jag trivs mycket bra med dem ,använder dem under vinter och tidiga vårfisket efter öring. Jag kör med haspel. Det jag gillar är att de sitter tajt fastnar inte i ngt och jag bibehåller känslan till spöt o linan lika bra som barhänt. Om de blir blöta så torkar de snabbt. Lite dåliga sömmar kolla att de inte glipar när du tar på dem. Låt oss va ärliga, finns inga tunna handskar som kan va supervarma , när du pausar ta på ett par ullvantar över dem. Jag har varma händer pallar rätt tuffa förhållanden men jag tycker de är de bästa jag testat som jag kan fiska med.

    Lämna en kommentar:


  • Cudan
    replied
    Nu har inte jag testat guideline handskarna men det som värmer allra bäst för mig är enkla billiga ull handskar och mina händer brukar bli dyngsura i kajaken varje gång jag fiskar. Värmer ju fantastiskt fint även när handskarna är blöta och kostar inte särskilt mkt

    Lämna en kommentar:


  • alfonzzz
    replied
    undrar samma om guideline handskarna

    Lämna en kommentar:


  • Nörre_
    started a topic Guideline fir skin handskar

    Guideline fir skin handskar

    är lite intresserad av dom här handskarna.
    enligt reklamen ska d ju vara nått i hästväg!!
    någon som har testat dom å kan lämna en recention?
    är den lite lite tjockare å dyrarer varianten jag är mäst sugen på men har ingen möjlighet å testa utan det blir till å beställa isf,tyvärr.
    har även spanat på rapala prowear handskar;dom som har 2 hela fingrar,om nån har nått å säga om dom

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
42 svar
8 776 visningar
0 gillar
Senaste inlägg senzitivity  
Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
11 svar
729 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Gädd-jos  
Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
4 svar
305 visningar
0 gillar
Senaste inlägg efc__
av efc__
 
Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
1 svar
211 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Adamp
av Adamp
 
Arbetar...
X