Egna tröjor med tryck - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Egna tröjor med tryck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Egna tröjor med tryck

    Hej,

    Jag och några vänner ska tillsammans med en fiskebutik få ut lite tröjor med tryck på. Letar då efter tröjor av bra kvalite som klarar av fiskets alla hårda och lätta dagar. Tar tacksamt emot tips från folk som gjort detta eller vet om vart det finns bra tröjor.

    Det vi är ute efter är väl typ en hoodie eller liknande och även en utan luva. Långarmat.

    Tack på förhand

  • #2
    Varför inte kolla med företag som fixar kläder åt byggfirmor? De har ju både kläder o fixar tryck. De kör ju blåkläder, fristads m.m kläder som tål! Hoppas jag var till nån hjälp ☺

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av freakmacleod Visa inlägg
      Hej,

      Jag och några vänner ska tillsammans med en fiskebutik få ut lite tröjor med tryck på. Letar då efter tröjor av bra kvalite som klarar av fiskets alla hårda och lätta dagar. Tar tacksamt emot tips från folk som gjort detta eller vet om vart det finns bra tröjor.

      Det vi är ute efter är väl typ en hoodie eller liknande och även en utan luva. Långarmat.

      Tack på förhand
      Det lättaste när man vill ha grymma funktionsställ är att köpa dessa löst, sen gå till ett tryckeri som fixar trycket på.
      Annars brukar yrkesbutiker kunna fixa detta, lite tråkigare tryck på kläderna dock.

      Kommentera


      • #4
        Jag och polarna i teamet beställde tröjor och t-shirtar från spreadshirt.se som vi är riktigt nöjda med!

        Beställde denna hoodie med tryck för 400kr/st: https://www.spreadshirt.se/designa-s...ext%20h%C3%A4r

        T-shirtarna gick på 240kr/st med tryck.

        Riktigt bra kvalité på grejerna och inte allt för dyrt.

        Beror på hur många ni ska trycka upp men är det bara några enstaka så rekommenderar jag spreadshirt starkt!

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
        42 svar
        8 776 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg senzitivity  
        Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
        11 svar
        729 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Gädd-jos  
        Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
        4 svar
        305 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg efc__
        av efc__
         
        Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
        1 svar
        211 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Adamp
        av Adamp
         
        Arbetar...
        X