fiskeställ Pinewood, Leech eller RevolutionR - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskeställ Pinewood, Leech eller RevolutionR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • fiskeställ Pinewood, Leech eller RevolutionR

    Hej där,

    jag har börjat titta efter ett ställ till sena höstfisket och tidiga vårfisket.

    jag har kikat på Leechs ställ, RevolutionRace Cyclone och även Pinewood Bolmen.

    Är det någon som kan uttala sig om dessa ställ? för och nackdelar?

    föredrar folk BIBs eller inte?

    tips och råd välkomnas

  • #2
    Har massa olika från Pinewood. Toknöjd och kvaliten är kanon. Dock har jag inte Bolmen men äldre kläder från dom.. Fasar för dagen då jag behöver köpa nya. Men de har hängt med i många år och fått utstå det mesta. Still going strong.
    Bibs är jäkligt nice så slipper man blåst som letar sig in i ryggslutet och så... Samma med regn.
    Men det förutsätter en lång dragkedja på framsidan så man kan slå en drill utan o behöva kränga av sig nästan allt.

    Kommentera


    • #3
      Kan tipsa om iMax ARCX20 som är grymt trevligt och dessutom finns i storlekar för oss fullvuxna. Fiskat ner till -14 med enbart kallingar och t-shirt under och ändå varit varm och god. Vill man ha något svalare finns Norfin prodry 3 som kan kompletteras med underställ.
      båda grymt bra och prisvärda.

      Kommentera


      • #4
        Kan bara instämma med esox88. Alltid varit nöjd med Pinewoods grejer (dock ej provat Bolmen). Bra skit till en bra peng. Känns inte som att man bara betalar för glass och ballong för att plagget har ett visst märke.

        Jag köpte Pinewood Lappland jacka efter Lubbes recension för typ ett sekel sedan och den jackan hänger med fortfarande och är fortfarande skitnöjd.
        Tror den har kommit i en uppdaterad version (2.0).

        Kommentera


        • #5
          Jag har ett ställ från leech sen ett par år tillbaka, kanonnöjd. Det jag ångrar var att jag inte kunde prova i butik. Beställde M som alltid brukar funka, men känns i ärlighetens namn lite stort. Känns lite bylsigt när man springer runt från land vid regnbågssjön osv. Men som sagt väldigt nöjd.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
          42 svar
          8 776 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg senzitivity  
          Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
          11 svar
          729 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gädd-jos  
          Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
          4 svar
          305 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg efc__
          av efc__
           
          Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
          1 svar
          211 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Adamp
          av Adamp
           
          Arbetar...
          X