Ambassadeur Beast - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur Beast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Alman
    replied
    För 4 tusen kan man få en fullt trimmad pro rocket eller jb osv. Skulle aldrig lägga 4 lax på den rullen.

    Synd att dom inte kan komma ut med en riktig pro rocket med kromad mässing stativ och bottenplatta i den gröna färgen istället.

    Lämna en kommentar:


  • Kattman
    replied
    "Byggt för tufft predator fiske".

    Fast med aluminium delar där det borde sitter kromad mässing.

    En rocket lär håller betydligt bättre och till halva priset.

    Känns som det senast finansbolaget som äga ABU försöka krama sista dollern ur liket.

    Synd!

    Lämna en kommentar:


  • Kolnej
    replied
    Ser ut som en grön SZ edition med klenare stativ (och bottenplatta?) plus en beast-vev.

    Lämna en kommentar:


  • esox88
    replied
    Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
    Vad exakt är "Heavy Duty" med den??? Större drev? Den är 100% inte stabilare än den förra upplagan. Min Amba JB med mässingstativ har ett mer "heavy duty" stativ än den här. Det är uppenbart för den som är någorlunda insatt att den här rullen blivit av med några av dess dyrare komponenter för att ersättas med billigare sådana. Min enda förhoppning är att den nya modellen går att UT-trimma. Det gick inte den gamla. Inte för att jag skulle betala 4000 kr för en aluminiumstativsrulle (om jag inte missar något väldigt vesäntligt). Vad exakt gör den här rullen så himla mycket bättre än en bra mycket billigare C3 eller C4?
    Herregud det förstår väl alla att den är en stridsvagn av rang. Bara namnet o nya färgen gör ju den lätt värd 4000kr. Kan säkerligen baxa upp sjunkna båtar o allt så heavy duty den är! * nu man blir lite kokt på att man inte kan använda en massa skrattande smileys.. *

    Lämna en kommentar:


  • Benjamin S
    replied
    Vad exakt är "Heavy Duty" med den??? Större drev? Den är 100% inte stabilare än den förra upplagan. Min Amba JB med mässingstativ har ett mer "heavy duty" stativ än den här. Det är uppenbart för den som är någorlunda insatt att den här rullen blivit av med några av dess dyrare komponenter för att ersättas med billigare sådana. Min enda förhoppning är att den nya modellen går att UT-trimma. Det gick inte den gamla. Inte för att jag skulle betala 4000 kr för en aluminiumstativsrulle (om jag inte missar något väldigt vesäntligt). Vad exakt gör den här rullen så himla mycket bättre än en bra mycket billigare C3 eller C4?

    Lämna en kommentar:


  • beachcast
    replied
    Instämmer i ovan. Gillar det gröna i kombo med det svarta. Men den där veven måste bara bort.

    Lämna en kommentar:


  • jorgen.mansson
    replied
    Annan vev, bort med tumtangenten och bort med Beast texten på tvärstaget, mörkare grön färg och halva priset så ska jag överväga ett köp

    Lämna en kommentar:


  • esox88
    replied
    Tyckdr den ser förbannat frän ut. Men skulle aldrig i hela mitt liv ge 4000 för en.

    Lämna en kommentar:


  • Kimmen
    replied
    Fräck färg!
    Men känns som en mindre ”unik” rulle än tidigare upplaga.
    Svart alu-stativ känns inte så HD Heavy Duty, även om de kommer räcka för de allra flesta!
    3999:- är mycket pengar.
    Njae hade hellre satsat på äldre upplagan.

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Riktigt "nergång" att ta bort gaveltangenten och sätta dit tumtangent enligt mig :-(
    Stativet är fulare på nya och jag tror mycket tyngre och klenare. Men det är vad jag tror :-)
    Dock en läcker grön färg :-)

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
10 svar
3 277 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Smolt
av Smolt
 
Startad av mdlarsson, 2008-09-27, 00:33
44 svar
10 118 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av outkaszt, 2014-05-11, 15:25
279 svar
47 271 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Adam Huss  
Startad av gabbu, 2015-04-29, 22:32
535 svar
88 952 visningar
38 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av anteman, 2015-11-15, 13:59
108 svar
11 350 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Arbetar...
X