Svivlo, ny svensk multirulle med Alphabrake kastbroms - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svivlo, ny svensk multirulle med Alphabrake kastbroms

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Koster Visa inlägg
    Alla dessa 1001 innovationer som endast syftar till en enda sak...att få dig att öppna plånboken oftare. Dyr så in helvete var rullen också, 3300kr.
    Prototypen var ju en Ambassadeur så varför inte sälja själva kastbromssystemet till dessa rullar också så får man ju både en rulle som håller en livstid och en bekymmerslöst kastande för nybörjare?
    Om man kan sälja trimdelar löst så borde ju ett kastbromssystem inte vara några problem!
    Du besvarar ju din egen fråga
    Poängen är att kunna sälja en lågprisrulle med en dyr broms till ett premiumpris OCH samtidigt tjäna sig en hacka. Tor som sagt att de skulle tjäna mer på det du är inne på, slänga in det i en övertygande (och nära på tidlös) plattform, typa amba 5000 och sedan ta betalt därefter. Då hade jag iaf varit intresserad. Jag har inga problem att betala 5-10 lax för en rulle. Men då ska det inte vara något jag kan få Fladen-brandat för en tusenlapp.

Kommentera

• Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg

Du besvarar ju din egen fråga
      Poängen är att kunna sälja en lågprisrulle med en dyr broms till ett premiumpris OCH samtidigt tjäna sig en hacka. Tor som sagt att de skulle tjäna mer på det du är inne på, slänga in det i en övertygande (och nära på tidlös) plattform, typa amba 5000 och sedan ta betalt därefter. Då hade jag iaf varit intresserad. Jag har inga problem att betala 5-10 lax för en rulle. Men då ska det inte vara något jag kan få Fladen-brandat för en tusenlapp.
      Nja några 5-10 tusen lägger då inte jag på ngn rulle, behövs inte heller då en begagnad ambis går att får tag på för långt mkt mindre och den håller min livstid ut och kastar fullt tillräckligt för allt det jag använder den till idag.

Kommentera

• Kan det vara så att denna "revolutionerande" kastbroms är samma som återfinns i KastkIng MegaJaws?
        NEW KastKing MegaJaws Elite Baitcasting Reels (https://www.amazon.com/dp/B09B72P8BK?maas=maas_adg_50AF4F6A4AE85CAB4AD6772CFD8F03B4_afap_abs&ref_=aa_maas&tag=...

Kommentera

• Ursprungligen postat av Koster Visa inlägg
          Kan det vara så att denna "revolutionerande" kastbroms är samma som återfinns i KastkIng MegaJaws?
          https://www.youtube.com/watch?v=hepuU_BBceY
          Nej, Kastkingrullen har en variant av magnetbroms medans Svivlos kastbroms använder en helt annan teknik (https://svivlo.se/castguard-2/).

Kommentera

• Ursprungligen postat av TiSo Visa inlägg

Nej, Kastkingrullen har en variant av magnetbroms medans Svivlos kastbroms använder en helt annan teknik (https://svivlo.se/castguard-2/).
            Jo jag hittade faktiskt en hel del info om systemet igår kväll själv när jag bytte till en webbläsare som inte censurerar internet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
            11 svar
            3 443 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg PrN-Sweden  
            Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46