Ny haspelrulle, hur känslig får man vara - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny haspelrulle, hur känslig får man vara

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Helt rätt att köpa shimano istället. Har inte testat nån abu i det prissegmentet, men min lite billigare revo x är riktigt dålig i jämförelse med shimano och daiwa för samma prislapp. Senaste abuspöt jag ägde var inget vidare kvalitetsmässigt heller så numera håller jag mig borta från deras grejer, atom och toby undantaget.

Kommentera

Har spön, rullar från alla tre och inget märke är utan anmärkning även om alla produkter överlag gör ett bra jobb. ABU har en bra service har jag förstått efter att ha skummat FS ett antal år, de två andra verkar inte riktigt leverera vad man kan begära. Tror t o m att Daiwarullar skickas till Finland för service, reparationer vilket låter ganska galet och dyrt. I vart fall tar det en hiskelig tid att döma av det jag läst här på FS. I sak gjorde nog TS rätt, vi borde kunna förvänta oss en QC och materialval som gör att eloxeringen är OK eller att den inte rostar efter en säsong... (JontaK hade några bruna bilder på relativt nya Cuttor härom året...)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av gabbu, 2015-04-29, 22:32
      457 svar
      76 501 visningar
      38 gillar
      Senaste inlägg stol69
      av stol69