Har Funderat att köpa Amb. Revo S till Jerkbaitfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har Funderat att köpa Amb. Revo S till Jerkbaitfiske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Har Funderat att köpa Amb. Revo S till Jerkbaitfiske

    Är det någon som har den är den bra?
    Borde man köpa den.
    Andra förslag??? Kom ihåg att ge någon orsak!

  • #2
    Tro mig du vill inte ha den . Linspridaren står still i utkastet upplevs som hela spolen bromsas av de .
    Sen rymms ju inte tillräckligt tjock lina på den . Revo rullarna är väll överlag för veka för å funka med tunga beten . Revo Inshore¨å Revo Toro funkar nog men den första vill du inte ha pga av stillastånde linspridare å den andra vill du inte ha pga av priset . Sen står det väll Made in China på både å det sänker ju helhetsintrycket . Köp en ambassduer JB eller vilken annan clssic rulle som helst.
    Ska du däremot fiska med spookar å små ytbeten på 20-30 gram då funkar revon .

    /Fredrik

    Kommentera


    • #3
      Jag har 2 revo:s en S och en STX och det är underbara rullar till lättare spinnfiske. Det är INTE en jerk rulle.
      En JB eller en Predator tycker jag du ska köpa istället.
      Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
      Full fart spar tid
      http://mrjojje.blogspot.com/

      Kommentera


      • #4
        om du vill ha en lågprofilare till jerkfiske, välj toro. Det är en grym rulle!
        http://www.reverbnation.com/burnout28

        Kommentera


        • #5
          Hallå köp en lågprofilrulle ambassadeur revo toro eller en revo toro hs så kommer du garanterat bli nöjd och det går alldeles utmärkt att kasta tungt med dom också.
          Har en polare som dunkar iväg en 150g-180g dagarna i ända "semester" och inga fel alls på rullen så jag är övertygad att det funkar klockrent till att fiska tyngre jerks med=) men som sagt vill du hellre ha en classic rulle så är jag helt lost på dom. gillar dom inte alls.
          man vill ju ha spöt och rullen så smidigt som möjligt enligt mig iaf..


          Skitfiske på dig!!
          Sex är som att fiska! Ibland går det och ibland inte

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
          231 svar
          32 039 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gösalf
          av Gösalf
           
          Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
          22 svar
          10 960 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Äldre Id  
          Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
          271 svar
          47 535 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Herrlin
          av Herrlin
           
          Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
          50 svar
          6 151 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg TiSo
          av TiSo
           
          Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
          11 svar
          1 025 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Bilbo
          av Bilbo
           
          Arbetar...
          X