Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Custom omålade drag
Collapse
X
-
Jag ber om ursäkt till er med beställningar, men jag måste pausa alla beställningar under ca 2 veckor, måste iväg och kommer inte vara hemma på ett tag från och med denna lördagen. Jag skickar pm till er också så ni inte undrar varför.
-
Pm skickat!Ursprungligen postat av Salljerk Visa inläggTjena jag är väldigt intresserad av ca 20-30 st. flest av lillgäddan.
Lämna en kommentar:
-
Tjena jag är väldigt intresserad av ca 20-30 st. flest av lillgäddan.
Ursprungligen postat av mackaveli Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]68297[/ATTACH]
Lill gäddans tail beten.
[ATTACH=CONFIG]68298[/ATTACH]
Påbörjad 3cm tjock tail bete.
Lämna en kommentar:
-
Fyfan vad snygg den blev!Ursprungligen postat av Lill gäddan Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]68801[/ATTACH]
om inte den fångar en gädda eller två kommer jorden gå under
Lämna en kommentar:
-
-
Absolut vi kan ta det via PMUrsprungligen postat av Stonerlures Visa inläggjag har tillverkat träbeten i över 10 år och har nu blivit allergisk mot trädamm. Jag använder mask när jag jobbar med det räcker inte. Jag skulle vara intresserad att få hjälp med mina träkroppar. det handlar om ca 200 st. om året. Intresserad?
Lämna en kommentar:
-
jag har tillverkat träbeten i över 10 år och har nu blivit allergisk mot trädamm. Jag använder mask när jag jobbar med det räcker inte. Jag skulle vara intresserad att få hjälp med mina träkroppar. det handlar om ca 200 st. om året. Intresserad?
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: