Dom ssenaste åren har jag börjat göra egna pimpelblänken för främst röding, har varit grymt skoj att laborera med detta
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Egna pimpelblänken
Collapse
X
-
-------------------------------------Ursprungligen postat av T-fish Visa inläggDom ssenaste åren har jag börjat göra egna pimpelblänken för främst röding, har varit grymt skoj att laborera med detta
Hej T-fish;
Börja tillverka dina egna, snygga pimpelblänken och sälj dem till fiskebutiker i Finland, Norge och här i Sverige...
Själv tillverkade jag för massor av år sedan LEF Kid wobbler och ett skeddrag som hette LEF Candy som du ser här..http://www.trumman.com/candy/lef_candy.htm ...
Leif Engström
Old Firehand
Kommentera