Webbutik för Betestillverkning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Webbutik för Betestillverkning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Webbutik för Betestillverkning

    Hej

    Vi ansvariga på Svensk Fiskeshop funderar på att utöka vårat sortiment inom betestillverkning i vår webshop. Företaget har nu som bekant bara inne produkter för tillverkning av wobbler. Vi skulle gärna vilja få lite respons från er betestillverkare vad ni skulle vilja ha i butiken, som ni skulle kunna tänka er att köpa. Ge gärna också synpunkter på annat som hemsidan, betalningssätt, tillverkningsguiden för wobbler med mera. Vi vill även passa på att tacka alla trevliga kunder Säg vad du tycker antigen genom att posta ditt svar här eller skicka ett mail till oss. Hoppas höra från er snart..

    Mailen samt allt annat hittar ni på våran hemsida.

    Mvh Robin / Svensk Fiskeshop
    172
    Produkter jiggtillverkning
    30,81%
    53
    Produkter jerkbaittillverkning
    34,88%
    60
    Produkter ''Mer'' wobblertillverkning
    8,72%
    15
    Produkter spinnartillverkning
    9,30%
    16
    Produkter övrig betestillverkning
    5,81%
    10
    Färdiga Handgjorda beten
    6,98%
    12
    Fiskeprodukter, spö, rullar, beten osv
    3,49%
    6
    Senast ändrad av Svensk Fiskeshop; 2010-10-14, 16:13.

  • #2
    Ni borde skaffa sälja saker för egen jiggtillverkning...som det är nu finns ingen i sverige som säljer nåt inom det området
    Daniel Granholm
    Tävlingsansvarig Svenska Gäddklubben

    Kommentera


    • #3
      Om man kollar på eran hemsida http://www.svenskfiskeshop.se/ så kanske ni borde ta in produkter för jerkbait. Har inte koll på det här med jerkbait men verkar vara många som tillverkar dem. Överlåter dock dem att svara mer noggrant på detta.

      Kommentera


      • #4
        Håller med Mälargösen, sen så saknar jag epoxy-lack och längre rostfria skruvöglor.
        Köper ni hem tex. createx färger och sätter bra pris så tror jag att detta skulle vara uppskattat.
        Bra penslar (Habo), sjysta 3-d ögon, min lista kan göras lång.
        Om jag kunde köpa allt jag behöver i en butik så skulle jag göra det men det måste också vara bra priser annars stuper hela konceptet.

        /Stampe
        www.stampelures.se

        Kommentera


        • #5
          Hej!
          Kan börja med att säga att jag inte är någon betestillverkare, har dock testat på att göra 2 jerkbeten och är intresserad av detta!
          För det första skulle en mer utförlig guide om hur man tillverkar ett bete sitta fint. Gärna med fotografier och mer detaljer. Jag som nybörjare förstod faktiskt inte speciellt mycket.

          En annan grej är att lite grejer för tillverkning av Jerk-beten vore intressant, precis som Ruben sa.
          Senast ändrad av FiskenFreddy; 2010-10-15, 10:09. Anledning: Kass stavning

          Kommentera


          • #6
            Håller också med MälarGösen !! Har försökt att få tag i gummi att smälta, men hittar inte ett skit i detta land..

            Kommentera


            • #7
              Okej vi ska kolla runt lite i det ni är intresserade av samt era synpunkter på det andra. Angående guiden för tillverkning så är det på väg en ny framöver vi är medveta om problemet med den som finns nu. Det skulle även vara till stor hjälp för oss om vi skulle kunna få en uppfattning om hur många ni är där ute som eventuellt är intresserad av dessa produkter. Skicka gärna en intresse anmälan för jerkbait, jiggtillverkning eller något annat. Genom att rösta i omröstningen.
              Senast ändrad av Svensk Fiskeshop; 2010-10-15, 09:42.

              Kommentera


              • #8
                Rösta nu och påverka vad vi ska ha för produkter i webbutiken. Varje röst räknas så lämna din med.

                Kommentera


                • #9
                  Gärna lite prylar för spinnartillverkning och skeddragstillverkning med. Halvfabrikat och sånt. Och så har jag personligen länge sökt något ställe som säljer flextejp i olika färger (att använda på skeddrag och spinnarskedar), så det är också en idé.
                  Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

                  "If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

                  Kommentera


                  • #10
                    Håller med dom som skrivit före utvidga erat sortiment. Nog för att jag själv mest tillverkar wobbler men det gör inte alla. Men jag tycker det är en bra ide ni har med hemsidan. Saknas verkligen en webshop för betestillverkning.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av macköring, 2022-10-14, 08:20
                    48 svar
                    2 180 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg anteman
                    av anteman
                     
                    Startad av spade, 2023-03-19, 14:04
                    6 svar
                    266 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Rospigg
                    av Rospigg
                     
                    Startad av kenardoni, 2023-04-04, 12:38
                    1 svar
                    180 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg anteman
                    av anteman
                     
                    Startad av neo333, 2023-08-01, 21:31
                    18 svar
                    724 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke203  
                    Startad av RUSTY HOOK, 2023-11-03, 11:22
                    2 svar
                    140 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                    Arbetar...
                    X