Norgeresan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Norgeresan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Norgeresan

    Som de flesta vet skall vi till Norge - Åndalsnes denna resa blir troligen runt 16 september.
    Vilka som blir med är ännu inte klart men förmodligen blir det nån form av lottning av platserna. Vilka som vill bli med har vi på listor har jag för mig

    Bara så ni vet så kommer det inte bli lika billigt som förra gången så vi får förmodligen betala en del och hur mycket utrustning vi kan låna är heller inte klart.

    Lägger upp mer information på denna tråden eftersom

    Hemsida till Camping : http://www.saltkjelsnes.no/ (Vi kommer inte vara på denna camping men det är ju vid samma område så länken får ligga kvar)

    Vi kommer att sova i en stuga med 10 bäddar och vi kommer också hyra en båt i Åndalsnes. Vi kommer också ha ett möte om några dagar ni blir informerade

    Deltagande: 8st + 2 ledare

    Tid : 22 - 25 Oktober

    Kostnad : Ej klart

    Utrustning : Det som behövs och lite till
    Senast ändrad av marcuslundborg; 2009-08-26, 18:44.

  • #2
    Ursprungligen postat av marcuslundborg Visa inlägg
    Som de flesta vet skall vi till Norge - Åndalsnes denna resa blir troligen runt 16 september.
    Vilka som blir med är ännu inte klart men förmodligen blir det nån form av lottning av platserna. Vilka som vill bli med har vi på listor har jag för mig

    Bara så ni vet så kommer det inte bli lika billigt som förra gången så vi får förmodligen betala en del och hur mycket utrustning vi kan låna är heller inte klart.

    Lägger upp mer information på denna tråden eftersom

    Intressant resa till ett artrikt vatten. Finns det plats på listorna så är jag intresserad.
    Hälleflundrafiskare

    Kommentera


    • #3
      Hej BBRF vi är en ungdomssektion sportfiskeföreningen i Säffle med syfte att öka fiskeintresset här. Vi som är medlemmar är mellan 13 - 18 år vet ej var du bor eller din ålder men stämmer det med vad jag skrev är det bara ta kontakt med mig Marcus Lundborg mcmc_mackan@hotmail eller skicka ett PM här.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av marcuslundborg Visa inlägg
        Hej BBRF vi är en ungdomssektion sportfiskeföreningen i Säffle med syfte att öka fiskeintresset här. Vi som är medlemmar är mellan 13 - 18 år vet ej var du bor eller din ålder men stämmer det med vad jag skrev är det bara ta kontakt med mig Marcus Lundborg mcmc_mackan@hotmail eller skicka ett PM här.
        OK, då faller jag nog utanför målgruppen. Hoppas ni får en kul resa.
        Hälleflundrafiskare

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av marcuslundborg Visa inlägg
          Som de flesta vet skall vi till Norge - Åndalsnes denna resa blir troligen runt 16 september.
          Vilka som blir med är ännu inte klart men förmodligen blir det nån form av lottning av platserna. Vilka som vill bli med har vi på listor har jag för mig

          Bara så ni vet så kommer det inte bli lika billigt som förra gången så vi får förmodligen betala en del och hur mycket utrustning vi kan låna är heller inte klart.

          Lägger upp mer information på denna tråden eftersom
          Hej Marcus Lundborg; Även om ni är ett gäng ungdomar mellan 13 och 18 år som åker till Norge kan det vara mycket bra att ha med en havsfiskeexpert och skicklig rådgivare som BBRF. Han är mycket välkänd och en av de svenska veteranerna inom havsfisket utanför norska kusten. Alternativt som ledare kan du fråga Bengt Skåån, Åmåls trollingklubb, som arbetar stora delar av året i Norge och också fiskar årligen efter havsfisk utanför norska kusten.
          Go for the Big Ones!
          Old Firehand
          www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

          Kommentera


          • #6
            Hoppas ni får ha de bra! Vad e det för fiskecamp som finns där uppe?

            Kommentera


            • #7
              Till Old_Firehand: Tänkte på detta men eftersom vi har ledare som skall med denna gång är det nog inte så intressant. skulle annars vara kul att lära känna nytt folk Nej denna gång är inte nej nästa gång

              Till Fripps: Skall kolla vad den heter och lägga till deras hemsida på informationen.
              Har varit där en gång förut och tyckte det var en mycket lyckad resa
              Senast ändrad av marcuslundborg; 2009-08-23, 21:19.

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av marcuslundborg Visa inlägg
                Till Fripps: Skall kolla vad den heter och lägga till deras hemsida på informationen.
                Har varit där en gång förut och tyckte det var en mycket lyckad resa
                Okej, vore fint för jag (vi) har haft tankar på att åka till trakterna däromkring så vore fint med info och rapport så mycket du orkar och känner för!

                Såg att det låg uppe nu! Tackar Det är drägliga priser där i alla fall, känns bra att det finns lite av varje också, även om det säkert är så att man ofta får vad man betalar för, men ändå Norge e Norge
                Senast ändrad av Fripps; 2009-08-23, 22:03.

                Kommentera


                • #9
                  Vi kommer att sova i en stuga med 10 bäddar och vi kommer också hyra en båt i Åndalsnes. Vi kommer också ha ett möte om några dagar ni blir informerade

                  Deltagande: 8st + 2 ledare

                  Tid : 22 - 25 Oktober

                  Kostnad : Ej klart

                  Utrusting : Det som behövs och lite till

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Arbetar...
                  X