Båt platser i Lödde å, någonsom vet pris mm? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Båt platser i Lödde å, någonsom vet pris mm?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Båt platser i Lödde å, någonsom vet pris mm?

Någon som vet hur man får tag på båtplats i Lödde å? skall åka o titta på båt imorrn också, vilket är bäst "vanlig" eller plattbottnad?
    Någon som är insatt i ämnet och skulle kuna berätta lite om för - nackdelar med de olika båtarna.
    varför nappar det aldrig?

Jag tycker att du ska ha en båt som är klyven dvs inte plattbottnad. Den tar vågorna mycket bättre.
    Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

köpte en klyven med 4hk motor.

Kommentera

Helst ska skrovet vara V format, men det spelar inte så stor roll om man har en sån liten motor som 4hk.

Kommentera

ja inte så viktigt för mig, tycker inte dte är nödvändigt att lägga ut några tusen extra när jag bara ska ha den i ån. men tänkte först köpa en med 40hk men den va litwe stor

Kommentera

ljohan, hur ofta går det vågor i Lödde Å? Kluven tycker jag är bäst, men plattbotten är ju lite stabilare om du står upp i båten.
            Sen, har du kollat på Minn Kotas elmotorer? Om du bara ska ha båten i Å´n så duger ju en elmotor modell större bra! Mycket billigare än bensindriven också! Men det är ju en smaksak.

Kommentera

Oj, jag såg inte att du redan hade köpt din båt, sorry!

Kommentera

hehe, jo det e sant, men blir kanske ett ny in köp av motor ändå...... motorn pajjade nämligen idag i lödde.... Om det är någon som råkar va bra på motorer kan kontakta mig har en gammal jonson 4hk, kan besriva problemet osså motorn dog när den låg i växel, och nu kan man inte lägga den i fri läge, så man kan inte dra igång motorn! fick ro runt över allt ngn som vet var man kan köpa billiga kastnät frästen?

Kommentera

I mynningen blåser det som fan ibland... Så visst är det vågor i Lödde Å
                  /Lazinko

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                  X