Hej, Nu hade jag tänkt ta tag i mitt fiske intresse på allvar och Behöver lite hjälp med spots för gädda och gös i glan.

Jag/vi utgår ifrån Svärtinge udde, och har inte direkt någon aning om vart vi ska åka.

All hjälp uppskattas, har motor så kan ta mig vart som, dock ej ekolod.. =)

Om ni kan hjälpa så får ni gärna skriva här eller på min Facebook " Andreas Malmberg".