Fiske i Stråken (Norr om Borensberg) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Stråken (Norr om Borensberg)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske i Stråken (Norr om Borensberg)

    Hej!

    Någon som vet vad som gäller m.a.p fiskekort etc om man vill fiska i Stråken? Vart kan man sjösätta båt?
    Hittar inget info och sjön verkar inte tillhöra Borens FVO.

    Tack!

  • #2
    Går inte att köpa kort men det brukar inte va några problem om man pratar med vattenägarna. Finns många vartenägare i sjön som har olika delar. Har bränt ett helvetes as till gädda där och det ryktas om att det har fångats stora förr i tiden.
    Säg gärna till om du får nån fet där.

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Relaterat

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Arbetar...
    X