Gäddfiske ihop med nån? Vättern??? Vänern??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfiske ihop med nån? Vättern??? Vänern???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Gäddfiske ihop med nån? Vättern??? Vänern???

    Tjenixen!!!

    Jag tar långsemester helt utan direkt fasta planer (finns några få spikade datum) med huvudsakliga målet att hinna hänga och bo hos en hel del polare som är spridda över typ hela landet. I övrigt så är det bara gäddfiske och armbrytning som står på schemat för semestern!

    Störst del av min tid kommer jag dock spendera nere ikring typ, ptja, säg typ Kävesta samt troligen nåra veckor i Hällekis...

    Så, om nån är sugen att fiska eller även bara ses å ta en kaffe å snacka fiske, hör av er!
    Ja e bilburen och inte ett dugg rädd för att köra en bra bit om fiske vankas!!! (ptja, jag kommer ju t ex köra söderut från luleå, börjar rulla imorn)
    Självklart pytsar jag in eller står för soppa eller andra omkostnader! kaffepannan ligger alltid i bilen!

    Ja, kort å gott, hör av er om ni e sugen på å dra ut en norrlänning på besök på fisketuren! oavsett om det är från land eller båt (jag har själv inget flytetyg med mig så kan inte stå för båt vid eventuellt fiske, ja, om det inte går hyra nåt billigt vid vattnet isf kan jag självklart stå för den kostnaden) - jag är helt enkelt med på allt fiskerelaterat!
    Likaså, om ni själva ska ut å fiska nå andra arter än gädda, jag hakar ändå gärna på och står å fiskar ändå!

    Som info så är mitt favvofisk helt klart till 100% å bonnatrolla gädda, men, ptja, som sagt, har själv inge flytetyg med mig så landfiske är ett klart fullgott substitut för min del!

    Och, som referens så kan det nämnas att utan att innan fisket nånsin ha träffat varann så överlevde iaf Usling här på forumet en dag av bonnatrollande tsm med mig! (vi fick iofs inge fisk men... vet inte, trooor iaf inte det var, iaf inte enbart, mitt fel... jag har iaf fått fisk förut nåra gånger )

    mvh/peter
    Senast ändrad av Gädd-jos; 2018-06-27, 11:18.
    https://www.facebook.com/OKspinners/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av rcs, 2010-04-15, 21:32
365 svar
72 486 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Zormin
av Zormin
 
Startad av trasketo, 2012-07-05, 22:41
53 svar
21 376 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Mr.Erik
av Mr.Erik
 
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
1 svar
241 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Östgötafiskarn  
Arbetar...
X