gäddfiske i Boren? båthyra? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gäddfiske i Boren? båthyra?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • gäddfiske i Boren? båthyra?

    tjena, många trådar nu på mitt samvete, men, man bör ju ha fiskepaniken hellre nu än sen när d e försent å de hemska isarna redan lagt sig!!!😅

    försöker hitta antingen nåt kul gäddvatten i "närheten" helst med nån slags flytetyg till uthyrning eller annars om nån vågar bjuda me mig ut på fiske så är även det ytterst välkommet, jag lovar, jag bits inte ens (så värst mycket ).

    hörde just med det enda jag lyckats luska fram som har hyrt ut båtar i boren, borenshult-korvmojjen, men det blev visst inget båtuthyrande i år pga ingen som orkade driva det i år? nåt sånt.... synd då det verkade bra och enkelt annars och dessutom verkade dom trevliga dom som jobbade på mojjen även!

    mvh/peter
    https://www.facebook.com/OKspinners/

  • #2
    Ursprungligen postat av Gädd-jos Visa inlägg
    tjena, många trådar nu på mitt samvete, men, man bör ju ha fiskepaniken hellre nu än sen när d e försent å de hemska isarna redan lagt sig!!!��

    försöker hitta antingen nåt kul gäddvatten i "närheten" helst med nån slags flytetyg till uthyrning eller annars om nån vågar bjuda me mig ut på fiske så är även det ytterst välkommet, jag lovar, jag bits inte ens (så värst mycket ).

    hörde just med det enda jag lyckats luska fram som har hyrt ut båtar i boren, borenshult-korvmojjen, men det blev visst inget båtuthyrande i år pga ingen som orkade driva det i år? nåt sånt.... synd då det verkade bra och enkelt annars och dessutom verkade dom trevliga dom som jobbade på mojjen även!

    mvh/peter
    Åker du mot Mjölby hållet, och fortsätter mot Boxholm, så har de båtar som ingår i fiskekortet och ligger i ett dussintal sjöar där. Boxskog.se finns all info. Dagskort kostar 75kr har jag för mig. Finns på ifiske att köpa.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av shove82 Visa inlägg
      Åker du mot Mjölby hållet, och fortsätter mot Boxholm, så har de båtar som ingår i fiskekortet och ligger i ett dussintal sjöar där. Boxskog.se finns all info. Dagskort kostar 75kr har jag för mig. Finns på ifiske att köpa.
      stort tack för det tipset!!! ska kollas upp genast!

      mvh/peter
      https://www.facebook.com/OKspinners/

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Gädd-jos Visa inlägg
        stort tack för det tipset!!! ska kollas upp genast!

        mvh/peter
        Hojta till om du ska ner en sväng, jag har inte bil men elmotor och ett mindre litium batteri som håller för minst 4-5 timmar, och båtarna i boxholm har åror, och sjöarna är inte enorma. Dock kan jag inte imorgon (lördag) förmiddag fram till efter lunch, håller på att hjälpa far min att byta fönster i huset.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av rcs, 2010-04-15, 21:32
        365 svar
        72 509 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Zormin
        av Zormin
         
        Startad av trasketo, 2012-07-05, 22:41
        53 svar
        21 378 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Mr.Erik
        av Mr.Erik
         
        Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
        1 svar
        242 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Östgötafiskarn  
        Arbetar...
        X