Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Motala fiske från land tips sökes
Collapse
X
-
Tjenare tack för tipset var i dalsjön det va en sjukt fin sjö mycket fisk nappade mest små abborar men en regnbåge blev med upp
-
Du har IF Metalls sjöar Gulbäckesjön, Hultesjön, Gäddgölen, Hovden, Lilla- och Stora Svartgölen och Dalsjön som ligger utanför Borensberg. Regnbåge och öring som gäller. Har inte varit där sjäv, än.Ursprungligen postat av Bagarn15 Visa inläggSom rubriken lyder så är jag ute efter tips på platser nära motala Vadstena eller borensberg Som man kan stå på land och fiska ge mig gärna alla tips ni har mvh
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Bagarn15 Visa inläggSom rubriken lyder så är jag ute efter tips på platser nära motala Vadstena eller borensberg Som man kan stå på land och fiska ge mig gärna alla tips ni har mvh
Nu vet jag inte exakt hur bottenbeskaffenhet o djupet är utanför sranden vid Motala, men s om Gränna är det ju mycket bergssluttningar som går ner i Vättern o det blir snabbt djupt ner till 5-10 m. Där var det gott om fin abborre som man kunde meta från land med kastmete. Man kunde sitta i ex.fjällans båt o se när dom nappade. Fina borrar på 4-7 hg.
Du kanske har någon plats med stenhäll som går ner i Vättern som kan vara värt att prova som det blir lite djup vid.
Lämna en kommentar:
-
får du nåt bra tips så hakar ja gärna på, annars vet jag att man kan hyra en roddbåt i boren så kommer man ut lite om det vore intressant!
mvh/peter
Lämna en kommentar:
-
Motala fiske från land tips sökes
Som rubriken lyder så är jag ute efter tips på platser nära motala Vadstena eller borensberg Som man kan stå på land och fiska ge mig gärna alla tips ni har mvh
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Lämna en kommentar: