Abborre Sommen södra östergötland - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abborre Sommen södra östergötland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
    Minsta mothugg så blir man ledsen och ska lämna.. debatt klimatet var klart bättre innan. Men det är väl vårt samhälle där alla är kränkta för allt...
    Ja gud vad ledsen jag blev.

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Riccardo Visa inlägg

      Har inte hittat många av inläggen som håller sig till ämnet utan mest länkar till gamla anekdoter eller liknande. Legend använde jag som beskrivning eftersom många har någon sorts idoldyrkan som jag inte begriper mig på. Om han nu besitter en sådan kunskap skulle relavant substans i inläggen vara önskvärt istället för i mina ögon mossiga anekdoter. Det finns säkert flera som håller med mig men ingen vågar säga nåt.
      Det är min åsikt och den står jag för. Men ni slipper mig, för jag tänker avregistrera mig.
      Var jag så dum i bräcklig miljö så... ha det gott.. ..men ändå beklagligt känsligt agerande.

      Till OF, tror det ligger en hel del i det du säger om lufttryck, tyvärr tror jag inte på något isfiske för dig i mälardalen i vart fall inte denna säsong...
      Senast ändrad av anteman; 2020-03-07, 21:30.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg

        Var jag så dum i bräcklig miljö så... ha det gott.. ..men ändå beklagligt känsligt agerande.

        Till OF, tror det ligger en hel del i det du säger om lufttryck, tyvärr tror jag inte på något isfiske för dig i mälardalen i vart fall inte denna säsong...
        Avregistrerade mig för nåt år sedan och hade hoppats att forumet blivit bättre men tyvärr inte. Så det har inget med att jag skulle vara känslig.
        Finner helt enkelt inget nöje i att läsa samma tradiga inlägg.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Riccardo Visa inlägg

          Avregistrerade mig för nåt år sedan och hade hoppats att forumet blivit bättre men tyvärr inte. Så det har inget med att jag skulle vara känslig.
          Finner helt enkelt inget nöje i att läsa samma tradiga inlägg.
          Då kan du väl vara kvar och leverera otradiga inlägg (med förhoppningsvis otradiga responser) framöver?

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av rcs, 2010-04-15, 21:32
          365 svar
          72 509 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Zormin
          av Zormin
           
          Startad av trasketo, 2012-07-05, 22:41
          53 svar
          21 378 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Mr.Erik
          av Mr.Erik
           
          Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
          1 svar
          242 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Östgötafiskarn  
          Arbetar...
          X